addthis

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Владимир Путин. Ξεκίνησα και έκανα πρώτη ενημέρωση στον πρόεδρο Θα ενημερώσω ένα προς ένα όλους τους φίλους μου του facebook, που είναι στην σελίδα .

Владимир Путин.  Ξεκίνησα και έκανα πρώτη ενημέρωση στον πρόεδρο  Θα ενημερώσω ένα προς ένα όλους τους φίλους μου του facebook, που είναι στην σελίδα .

Владимир Путин.

Владимир Путин
Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης Κοινότητα
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 38 λεπτά
Αρέσει στον Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας και σε 272 ακόμη.
15 κοινοποιήσεις...
Csaba Orbán Schön
Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 35 λεπτά
Ana Jerkov PRELEPO
Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 34 λεπτά
Amaranad N Rajah Thanks for everything. I really appreciate it. Thanks for being true. I really love you so very much dear family. Let's impeach the nazis and put them in jail for the obamacare scandal , benghazi scandal, IRS scandal, VA scandal , fast and furious scandal. This nazi poisoned me with mercury and mentally abused me for two decades. This nazi must be impeached and jailed for life.
Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 32 λεπτά
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Ενημερώνω τον Владимир Путин – (Απο σελιδα Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας https://www.facebook.com/michales.thalasses- GREECE ) - Ο Владимир Путин добавлена новая фотография. имеет бесчисленное множество колонка Подвеска и не показать команде ...Δείτε περισσότερα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
279 κοινοί φίλοι

https://www.facebook.com/Putin.President/photos/a.245356622166875.52014.200872863281918/791735100862355/?type=1

55

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου