addthis

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Θα κάνουμε και συμφωνίες μέσα στην σελίδα στο σπίτι μου να μου βάζεις διαφήμιση και περιοριστικούς όρους,και την στιγμή που βασανίσετε έξω διεφθαρμένη Έξω όλοι από το σπίτι μου την σελίδα Θέλετε διαφήμιση και να μου ζητάτε να σας απαντήσου Η απόντιστη είναι Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου κατάχρηση... http://fb.me/6TthagOoR Βοηθήστε μας να

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Θα κάνουμε και συμφωνίες μέσα στην σελίδα στο σπίτι μου να μου βάζεις διαφήμιση και περιοριστικούς όρους,και την στιγμή που βασανίσετε έξω διεφθαρμένη Έξω όλοι από το σπίτι μου την σελίδα Θέλετε διαφήμιση και να μου ζητάτε να σας απαντήσου Η απόντιστη είναι Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου κατάχρηση... http://fb.me/6TthagOoR Βοηθήστε μας να κατανοήσουμε το πρόβλημα κάνετε Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση ,με εγκληματικά βασανιστήρια και θα σας αφήσω να κάνετε διαφήμιση ..Βοηθήστε μας να κατανοήσουμε το πρόβλημα Να φύγετε τώρα από την σελίδα και να ξαναφήσετε τις ερωτήσεις .καμία διαφήμιση μέσα στην σελίδα .Σελιδώσει προσωπική χιλιάδες σελίδες καθημερινά κάνω αναρτήσει φορτωμένες διαφημίσεις καλά κάνετε Στην σελίδα κανένας τώρα παρακαλώ έξω?

— στην πόλη Athens, Greece.

Θα κάνουμε και συμφωνίες μέσα στην σελίδα  στο   σπίτι  μου να μου βάζεις διαφήμιση και περιοριστικούς όρους,και την στιγμή που βασανίσετε έξω διεφθαρμένη Έξω όλοι από το σπίτι μου την σελίδα Θέλετε διαφήμιση  και να μου ζητάτε να σας απαντήσου  Η απόντιστη είναι Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου κατάχρηση... http://fb.me/6TthagOoR Βοηθήστε μας να κατανοήσουμε το πρόβλημα κάνετε Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση ,με εγκληματικά βασανιστήρια και θα σας αφήσω να κάνετε διαφήμιση ..Βοηθήστε μας να κατανοήσουμε το πρόβλημα Να φύγετε τώρα από την σελίδα και να ξαναφήσετε τις ερωτήσεις .καμία διαφήμιση μέσα στην σελίδα .Σελιδώσει προσωπική χιλιάδες σελίδες καθημερινά κάνω αναρτήσει φορτωμένες διαφημίσεις καλά κάνετε Στην σελίδα κανένας τώρα παρακαλώ έξω?

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(3) Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου