addthis

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

αυτεπάγγελτη ποινική δίωξη


Ντροπιαστικό κτηνωδία Σας καταγελώ όλους ψεύτες και υποκριτές, για εγκληματικά και ψυχοσωματικά βασανιστήρια απειλή τρόμο ταραχή ψυχική οδύνη ηλεκτρονική παρενόχληση και εκατομμύρια συν καψώνια.Πρόστυχη μέσα στο σπίτι μου διαταραχή οικιακής ειρήνης .Πρέπει να καταδικαστείτε ισόβια 5 χρόνια μέρα νύχτα με ότι πιο απάνθρωπο και κτηνώδες .Μου έχετε προκαλέσει πολλά προβλήματα τα όποια τα έχω αναφέρει εκατομμύρια φορές.Ήσασταν γενικά με το φέρσιμο σας ναζί η καταστροφή μου.Καμία μα καμία ικανότητα να σταματήσουν αυτό το έγκλημα εκ προμελέτης.
.Ζητώ ηθική ψυχική αποζημίωση για κάθε αποκατάσταση σωματικής και ψυχολογικής βλάβης εσκεμμένα κακούργημα βλάβης;που έχω υποστεί τόσα χρόνια ταραχή απειλές όλα αυτά είναι κακουργήματα και θα τα πληρώσετε..Διότι έκανα εκλύσεις και κανένας και αντί αμύητου εντείνονταν τα καψώνια.Την γλίτωσα από βέβαιο θάνατο από την κτηνώδη φασιστική ναζί πλύση εγκέφαλου και έχετε μετατρέψει την σελίδα σε κολαστήριο Έχω κάνη αυτό έκκληση, που όπου δεν επεμβαίνει για την σωτήρια του θύματος παι αυτεπαγγελτη ποινικη διωξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου