addthis

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Θέλετε γερό πήδημα βρομοσκυλα και στο εισαγκελεα,με παρενοχλείτε ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.ηλεκτρονική παρενόχληση :Απειλή (αρθρ. 333 Π.Κ.) - Διατάραξη οικιακής ειρήνης (αρθρ.334 παρ.1 και 4 Π.Κ.)..., Είναι λυπηρό να έχουμε νταήδες, διεφθαρμένα κτήνη ,που μισούν με άσβεστο μίσος και βαλόντα κατά εμού με

Θέλετε γερό πήδημα βρομοσκυλα και στο εισαγγελέα,με παρενοχλείτε ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.ηλεκτρονική παρενόχληση :Απειλή (αρθρ. 333 Π.Κ.)  - Διατάραξη οικιακής ειρήνης (αρθρ.334 παρ.1 και 4 Π.Κ.)..., Είναι λυπηρό να έχουμε νταήδες, διεφθαρμένα κτήνη ,που μισούν με άσβεστο μίσος και βαλόντα κατά εμού με κανιβαλισμό .οι εγκληματίες δολοφόνοι με το γάντι Να φύγετε τέρατα  στην φυλακή  καταπιεστές Καθάρματα κάνετε κατάχρηση ηλεκτρονική παρενοχλεί μέσα στο σπίτι μου αληταρία ,και όλα τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια. ουσταραδες κάνετε ότι πιο κτηνώδες στην ανθρωπότητα. Ζητώ την ποινική σας δίωξη  φασίστες δειλέ να με βασανίζεις να υποτιμάς την αξιοπρέπεια μου , μειώνοντας την νοημοσύνη μου,κάνοντας στο σπίτι μου ηλεκτρονική παρενόχληση :Απειλή (αρθρ. 333 Π.Κ.) -Διατάραξη οικιακής ειρήνης (αρθρ.334 παρ.1 και 4 Π.Κ.)...,το πιστεύω μου, την γνώση,την ελευθερία μου αγαθό που δεν μπορεί κάνεις να μου το στερήσει Θέλετε γερό πήδημα βρομοσκυλα και στο εισαγγελέα,με ?

Κάνω αυτό έγκλιση διότι κινδυνεύω,με βασανίζουν 5 χρόνια μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου ?Είναι γνωστά τα κτηνώδη θανατηφόρα εγκληματικά βασανιστήρια

fac     ……….fimosh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου