addthis

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

1000 αναρτήσεις την ημέρα εκατομμύρια διαφήμισης τοποθετείτε σε κάθε χιλιοστό Εάν δεν σταματήσει η κτηνωδία τα ναζί βασανιστήρια έχω κύαθε δικαίωμα να μην σας επιτρέψω να κάνετε σε ανάρτησης διαφήμισης διότι δεν το αξίζετε δολοφο,νη με το

1000 αναρτήσεις την ημέρα εκατομμύρια διαφήμισης τοποθετείτε σε κάθε χιλιοστό Εάν δεν σταματήσει η κτηνωδία τα ναζί βασανιστήρια έχω κύαθε δικαίωμα να μην σας επιτρέψω να κάνετε σε ανάρτησης διαφήμισης διότι δεν το αξίζετε δολοφο,νη με το γαντη και την σελίδα δεν την βλέπω μονός μου οπό είναι το μεγαλύτερο ποσοστό ;παγκόσμια ακτινοβολία για πολλά χρόνια   5 χρόνια συνεχόμενα επί 24 ώρες η σελίδα κολαστήριο συνεχόμενα βασανιστήρια με 3250 μέρες χειρότερα από στρατοπέδου μαύρων εποχών πισωγυρίσματα.το 5 χρονιά αντιστοιχούν με την ίδια συχνότητα με Αϊνώς απλό χριστή το 80 χρόνια.. Ναι 80 με εκατοντάδες χιλιάδες ανάρτησης εκμεταλλεύονταν και τις διαφήμισης σε   εκατομμύρια  πάνω στην πλάτη μου.. Και δεν είναι αυτό επιτρέπετε τα τόσα χρόνια ενός απλού χρηστή με 5 αναρτήσεις το μηνά η και το χρόνο να έχει ξεπεράσει τις 5000 χιλιάδες για αρκετές φορές.Τώρα βλέπω ότι έχω 1570 ,και προ μια δυο μέρες 1600 εξαφανίστηκαν 30 .Δεν ασχολήθηκα ποτέ αλλά να μην μου στέλνεις 1 κάθε φορά που γραφώ γεια τα βασανιστήρια την ζωή μου .Πετάς από 1 αποδοχή σε κύαθε σελίδα..τουλάχιστον νομίζοντας ότι θέα ξεγελάσεις την κτηνωδία που  ασκείς   1000 αναρτήσεις καθημερινά,και έχετε το θράσος να με βασανίζετε με εγκληματικό τρόπο .Εάν δεν συμορφοθητε κοβο ολες τις αναρτήσεις.?

κκκκκκκκκκκκκκκκκκκκ  markwwwrrασδιαφιμισ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου