addthis

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Η σελίδα δεν? Όχι στη βία του και τον ρατσισμό Καταγγέλλω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook Είμαι άνθρωπος και έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή

Όχι στη βία του και τον ρατσισμό Καταγγέλλω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του  facebook  Είμαι άνθρωπος και έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή ήσαστε διεφθαρμένη και προσπαθείτε να με εξοντώσετε εσκεμμένα ,με πλύση εγκέφαλου και με το γάντι,ναζί φασιστικά απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια Ηλεκτρονική παρενόχληση καταπάτηση  κατάχρηση ατομικών δικαιωμάτων με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με ναζί λεκτικούς αριθμούς,φτάνοντας το άσβεστο κτηνώδες μίσος τους μέχρι 47 ημέρες νύχτες συνέχεια μέχρι του πεθαμού.3250 μέρη κόλαση μπλοκάρισμα φυλακή υποτίμηση τις νοημοσύνης και πάντα υπό περιορισμό.Μέχρι δήλωση μετάνοιας μου έβαζαν να υπογράψω φόρμα να μου επισυνάψουν φρόνιμα?

Η σελίδα δεν? με πεθάνατε νεκροθάφτες Όχι Βία Μιχάλης θαλάσσης

10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου