addthis

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Όχι στη βία του facebook Τα βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια επί 5 χρόνια Βρίσκομαι υπό καθεστώς φασιστικό ναζί ες ες με κτηνώδη βασανιστήρια.Νομίζετε ότι... μπορείτε φασίστες τραμπούκοι ότι θα μας εξοντώσετε Μου

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ΒικιπαίδειαςThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Όχι στη βία του facebook Τα βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια επί 5 χρόνια
Βρίσκομαι υπό καθεστώς φασιστικό ναζί ες ες με κτηνώδη βασανιστήρια.Νομίζετε ότι... μπορείτε φασίστες τραμπούκοι ότι θα μας εξοντώσετε Μου έχετε προκαλέσει πολύ προβλήματα ,που εάν ζήσω, καπια στίγμα κάθαρμα θα βρεθείτε η ενοχή στην φυλακή?
Έχεις κάνη κατάχρηση στην ροη σελίδων ,και δεύτερο μου αποκρυφτείς τα άτομα που έχω Σε αυτή τη λίστα (352) χρηστές που μου τους έχεις απόκρυψη δηλαδή μπλοκάρει.Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μου αφαιρείς το δικαίωμα αυτό μέσα στην σελίδα μου
— μαζί με Όχι Βία Μιχάλης θαλάσσης στην πόλη Athens, Greece.

Δείτε περισσότερα

Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα;

Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των...

youtube.com

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου