addthis

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Ναι είμαι γραμμένος στην κατάσταση σαν χρήστης του  facebook,διότι μου άρεσε η τέλεια κατάσταση Από την πρώτη ημέρα και επί χρόνια με 3250 κτηνωδία μπλοκάρισμα ναζί βασανιστήρια πλύση εγκεφάλου ,με βασανίζουν σε βαθμοί ατομικής εκτέλεσης με το γάντι Τέτοιο κτηνώδες απάνθρωπο μίσος δεν ξανάγινε ποτέ. Με απειλητικά συνθήματα και φόρμα άτιμοι να υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα Ρατσισμός ναζί βασανιστήρια απειλές εκβιασμούς αντιπαλότητα,σε μορφή μέχρι τελικής εξόντωσης μου .Κανιβαλισμός κτηνωδία εγκληματική ενεργεία,με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.Σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο γεια την απάνθρωπη συμπεριφορά κατά εμού ,με 3250 μέρες σκέτη κόλαση .Μπλοκάρισμα καψώνια με λεκτικούς αριθμούς,με ατομικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και θέλω να ζήσω .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου αφορέσετε την ζωή ,με τα ναζί κτηνώδη βασανιστήρια

tasow

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου