addthis

Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Δεν μπορεί να μπαίνετε στην σελίδα καταχρηστικά χωρίς την έγκριση μου.παρακαλώ όχι Αλή φορά.

δεν μπορεί να μπαίνετε στην σελίδα καταχρηστικά χωρίς την έγκριση μου.παρακαλώ όχι Αλή φορά.Δεν έχω τίποτα προσωπικά μαζί σας ούτε που σας γνωρίζω αλά με αναγκάζει το ίδιο το f/b με τον τρόπο και την τοποθέτηση σε σειμιά που προσπαθεί να κρύψει ,προβλήματα δικά του.Ευχαριστώ.

Στο μέλλον δεν θα ανεχτώ κανένα μα κανένα,και όποιος θέλει μόνο από την σελίδα του.Διαφορετικά με το τον πρόστυχο τρόπο συμπεριφοράς του β/b θα αναγκαστώ και θα γένη και ο χρήστης μαζί έξω.Μου ασκούν μεγάλη βία υπό καθεστώς φασιστικό με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια επί 5 χρόνια .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω έχω ανεχτεί εκατοντάδες χιλιάδες διάφορα απάνθρωπα βασανιστήρια από τα κτήνη αυτά,με σκοπό την τελική εξόντωση μου?

artemis Schwebel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου