addthis

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Ο Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης Κοινότητα δημοσίευσε μια φωτογραφία στην ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook: "Συνεχίζεις… Δεν μπορείς με το νόμο της βίας, να..." Συνεχίζεις… Δεν μπορείς με το νόμο της βίας, να επιβάλλεις ρατσιστικές και φασιστικές απόψεις? Υψώνω τη φωνή μου ενάντια στην βία απειλή ρατσισμό Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μου αφαιρείς της αναρτήσεις συνεχώς από το T

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας μαζί με Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης Κοινότητα και Mihalis Thalassis στην τοποθεσία Athens

Ο Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης Κοινότητα δημοσίευσε μια φωτογραφία στην ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook: "Συνεχίζεις… Δεν μπορείς με το νόμο της βίας, να..."
Συνεχίζεις… Δεν μπορείς με το νόμο της βίας, να επιβάλλεις ρατσιστικές και φασιστικές απόψεις?  Υψώνω τη φωνή μου ενάντια στην βία απειλή  ρατσισμό  Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μου αφαιρείς της αναρτήσεις συνεχώς από το Twitter Δεν μπορείς συνεχώς να με προκαλείς κάνοντας ανόητα και καταχρηστικά.δενμπορείς να δημιουργείς συνεχώς κάθε κλικ προβλήματα ατομικά βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια?

Συνεχίζεις… Δεν μπορείς με το νόμο της βίας, να επιβάλλεις ρατσιστικές και φασιστικές απόψεις?  Υψώνω τη φωνή μου ενάντια στην βία απειλή  ρατσισμό  Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μου αφαιρείς της αναρτήσεις συνεχώς από το Twitter Δεν μπορείς συνεχώς να με προκαλείς κάνοντας ανόητα και καταχρηστικά.δενμπορείς να δημιουργείς συνεχώς κάθε κλικ προβλήματα ατομικά βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια?.
photomihalis.blogspot.com

Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης ΚοινότηταThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Συνεχίζεις… Δεν μπορείς με το νόμο της βίας, να επιβάλλεις ρατσιστικές και φασιστικές απόψεις? Υψώνω τη φωνή μου ενάντια στην βία απειλή ρατσισμό Δεν έχεις κ...ανένα δικαίωμα να μου αφαιρείς της αναρτήσεις συνεχώς από το Twitter Δεν μπορείς συνεχώς να με προκαλείς κάνοντας ανόητα και καταχρηστικά.δενμπορείς να δημιουργείς συνεχώς κάθε κλικ προβλήματα ατομικά βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια?.
photomihalis.blogspot.com

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου