addthis

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Όχι στην βία στον ρατσισμό και την παρακολούθηση.Όσο γεια εσάς που αποκαλέσατε ότι βρίσκεστε σε κόποιο μεγάλο αξίωμα και σε μια μεγάλη χώρα,προσπαθήσατε με βία να μου αποσπάσετε κάθε τι

Όχι στην βία στον ρατσισμό και την παρακολούθηση.Όσο γεια εσάς που αποκαλέσατε ότι βρίσκεστε σε κόποιο μεγάλο αξίωμα και σε μια μεγάλη χώρα,προσπαθήσατε με βία να μου αποσπάσετε κάθε τι προσωπικό,και να με κατατάσσετε εκεί που νόμιζε εσείς.Σας καταγγέλλω διότι με τον τρόπο αυτό τον ανακριτικό ,βίαιο και καταχρηστικό τρόπο .Δεν θα ανεχτώ τέτοιου είδους απειλές.Ο λόγος δήθεν τάσσομαι υπέρ αυτόν που εσείς υποδείξατε .Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να μ ου κάνη λογοκρισία φίμωση μπλοκαρίσματα,από μεγάλες η μικρές χώρες. Η απάντηση μου ήταν Όχι στην βία στον ρατσισμό και την παρακολούθηση?Όσο γεια εσάς που μου κάνατε σκέτη ανάκριση ,με υπονοούμενα και επίμονα βίαια επίθεση Φυσικά σας ενοχλούν η αναρτήσεις από άτομο που εσείς τον έχετε αποκήρυξη ως επικίνδυνο και προδότη γεια την χώρα σας

Όσο γεια εσάς που μου κάνατε σκέτη ανάκριση ,με υπονοούμενα και επίμονα βίαια επίθεση Φυσικά σας ενοχλούν η αναρτήσεις από άτομο που εσείς τον έχετε αποκήρυξη ως επικίνδυνο και προδότη γεια την χώρα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου