addthis

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

BIA-Mark Zuckerberg, σε καταγγέλλω ως ηθικό αυτουργό και υπεύθυνο γεια ρατσισμό φασισμό και όλα αυτά τα κτήνη ,εγκλήματα με ναζί βασανιστήρια Καταγγέλλω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο γεια την ανικανότητα να σταματήσουν αυτήν την απάνθρωπη κτηνωδία Κάνω έκκληση στον ΟΗΕ σε κάθε αρμόδιο φορέα για την απάνθρωπη κτηνωδία ,με ναζί βασανιστήρια θανατηφόρα μέρα νύχτα για 5 χρόνο μέρα νύχτα.Είναι κτήνη με μίσος αιμοβόρα εκδίκηση γεια το ανθρώπινο

Mark Zuckerberg

Κάνω έκκληση στον ΟΗΕ σε κάθε αρμόδιο φορέα για την απάνθρωπη κτηνωδία ,με ναζί βασανιστήρια θανατηφόρα μέρα νύχτα για 5 χρόνο μέρα νύχτα.Είναι κτήνη με μίσος αιμοβόρα εκδίκηση γεια το ανθρώπινο γένος Με βασανίζουν με κάθε τι παράνομο και καταχρηστικό .Μου φέρονται σαν να είμαι ζώο ,με ρατσισμό ομαδικά προσωπικά βασανιστήρια,φτάνοντας με τον τρόπο αυτό να σε φέρνουν σε ακραίες κατάστασης οπός αυτοκτονία.Με έχουν βασανίσει εξευτέλισε ,υποτιμώντας την νοημοσύνη καταπατώντας ότι προσωπικό και ανθρώπινο 3250 μέρες μπλοκάρισμα φυλακή με απάνθρωπη κτηνωδία.Γεια να Πάρο την σελίδα πίσω τα κτήνη μέχρι δήλωση μετάνοιας με βάζουν να κανό.Ζητώ επέμβαση εισαγγελέα ,διότι μου έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε θέμα υγείας τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια,Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου?Έχουν μετατρέψει την σελίδα σωστό κολαστήριο κάνοντας κτηνώδη ναζί λεκτικούς ατελείωτες μέρες ,και έχουν φτάσει στον βαθμό παραλυσίας κυνικότητας μετά από 47 μέρες συνεχόμενα,η ναζί βασανιστές

Mark ZuckerbergFIMOSI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου