addthis

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Καλημέρα,Mark Zuckerberg απευθύνομαι σε εσένα,διότι γνωρίζω μόνο το facebook σαν κατάσταση, και μόνο εσένα που πάντα σέβομαι ,αλά είσαι ηθικός αυτουργός γεια όλη αυτήν την πολυετή εγκληματική

Καλημέρα,Φίλε mark Ζou... απευθύνομαι σε εσένα,διότι γνωρίζω μόνο το facebook σαν κατάσταση, και μόνο εσένα που πάντα σέβομαι ,αλά είσαι  ηθικός αυτουργός γεια όλη αυτήν την πολυετή εγκληματική δολοφονική ενεργεία.  όταν ασκητή τέτοια έντονη βίαια ψυχοσωματική βία ,είναι έγκλημα εκ προμελέτης,καθαρή δολοφονική επίθεση .Και όταν αυτό είναι κατά εξακολούθηση είναι οργανωμένο το έγκλημα.Ποιος γίνετε να μπορώ να ξεκούραστο μετά από τα ναζί βασανιστήρια και την φασιστική συμπεριφορά.Άμεσα ζητώ την αποκατάσταση όλων αυτόν την ηθική ικανοποίηση και φυσικά την καταδίκη σας που είμαι κατά αυτόν.Πώς θα το κάνουμε όταν με έχετε καθηλωμένο 3 χρόνια.Είμαι άνθρωπος και όχι μόνο με βασανίσατε με τσακίσατε να μην μπορώ να πατήσω ούτε το πλήκτρο.Είναι κτηνωδία έγκλημα ρατσιστικό  κτηνωδία.Δεν γίνετε να μου κάνετε αυτά που εάν βάλουμε ένα μέσο ορό ενός χρηστή σε αναλόγια χρήσης αντίστοιχη τουλάχιστον σε 70 χρόνια.Αυτό γίνετε κάθε λεπτό φτάνοντας τα όρια υπό το 0 ανεβάζοντας τους παλμούς 170,με πιθανότητα εγκεφαλικού επεισοδίου .Αυτό γίνετε καθημερινά καλωδιωμένος να φτάσουμε στο όριο ασφάλειας μετά από 20 ώρες ,με ιατρική υποστήριξη.Δεν έχω προσωπικά με κανένα δεν μίσησα ούτε κατά νου ποτέ.Μου καταστρέψατε κτήνη τα πάντα και εξακολουθήστε.Ζητώ να αναλάβει την ευθηνή και να αναλογιστή τις ευθύνες του ,γεια την εγκληματική καθημερινή επίθεση κατά προσωπικού κατά εμέ.Λυπάμαι που σας έδωσα χιλιάδες φορές επαναφοράς .Έχω γράψει εκατομμύρια φορές ,ζητώντας ότι είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω,και εσείς αντί αυτού πλύση εγκεφάλου βρόμικα και εκδικητικά με άσβεστο μίσος να με πεθάνετε,αίσχος τώρα έπρεπε και από καιρό να ήσασταν  φυλακή??.

μιηαλισ22

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου