addthis

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Αναφέρω εσένα που μου έκανες εσκεμμένο καψώνι με το mail και ζητώ και προτείνω στους αρμόδιους να σε διώξουν είσαι πρόστυχος και να σηκωθείς να φύγεις.Ήταν προμελετημένη η πρόστυχη ενέργεια που

Αναφέρω εσένα που μου έκανες εσκεμμένο καψώνι με το mail και ζητώ και πρότονο στους αρμόδιους να σε διώξουν είσαι πρόστυχος και να σηκωθείς να φύγεις.Ήταν προμελετημένη  η πρόστυχη ενέργεια που μου κάνατε .Μου γραφή είσαι αποκλεισμένος διότι παρουσιαστικά πρόβλημα.Αυτό που έκανες ήταν εσκεμμένο.Το έκανες αρκετές φερτές χωρίς λόγο ,και εκτός αυτού είχες 101 μέρες και μου έστελνες mail συνέχεια να κανό σύνδεση ,.Ενώ ο άλλος που βρίσκομαι τωρα με έβγαζε πάντα εκτός οπτή υπάρχει πρόβλημα,  και σε αναφέρω ,για αυτά τα πρόστυχα βασανιστήρια  Δεν επιτρέπετε να κάνετε αυτά τα πρόστυχα και οργανωμένα.εμφανίστηκε και 3 που μαζί σε συνεργασία μου κάνατε καψώνια είχατε οργανωθεί από 4 κατάστασης και με βασανίζατε.Είχατε σταματήσει μετά από συνεχόμενες ενημέρωσης και το τι γινόταν.Ντροπή σας όλα αυτά που κάνετε είναι σε βάρος των χρηστών ,Νιώθω μια αΐδια και μια ντροπή ,γεια αυτήν την απάνθρωποι ηλεκτρονική παρενόχληση με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια  αίσχος.?

Δεν υπήρχε λόγος να ζητήσω αλλά το έκανες εσκεμμένα μέχρι να ,με ναζί βασανιστήρια περάσει ο χρόνος/Πρόσεχε αυτό το είχατε εφαρμόσει κάποτε μεγάλο διάστημα και είχα φύγει,διότι ήσαστε απάνθρωποι .αίσχος διότι στην ίδια ακριβός φάση με βασανίζατε 47 μέρες και ντοπέ είχατε μπλοκάρει τα πάντα ?Σας είχα αναφέρει ανοιχτό στον (Bill Gates ),των άνθρωπο ,που είχατε οργανωθεί από 4 καταστάσεις σας τοποθέτησα κανονικά ,και τώρα πάλη τα ιδία με π[προτροπή από αυτά τα κτήνη που βρισκόσουνα κρυμμένα στο σκοτάδι και στην ανωνυμία.?

mmmmicrosoft

δεν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου