addthis

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

.Είμαι άνθρωπος και θέλω ζήσω ελεύθερος και χωρίς κατάχρηση και ατομική κτηνωδία,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,που μου έχουν καταστρέψει την σωματική ακεραιότητα?

Δεν έχω καμία διάθεση καμία τάση εκδίκησης γεια όλα αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια.Είμαι άνθρωπος και θέλω ζήσω ελεύθερος και χωρίς κατάχρηση και ατομική κτηνωδία,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,που μου έχουν καταστρέψει την σωματική ακεραιότητα.Σας καταδικάζω και σας καταγελώ γεια καθάρματα  κτήνη ναζί βασανιστές.Είναι τέλειος εγκληματική και δολοφονική ενέργεια κατά εμού.Σας καταγγέλλω και ζητώ σωματική ψυχική ηθική  αποζημίωση ,ικανοποίηση ,επαναφοράς αξιοπρέπειας που την εξευτελίσατε,για 5 χρόνο φτάνοντας η κτηνωδία να με αφήσετε ,σε ακινησία ,γεια 3 τουλάχιστον χρόνια.Ντρέπομαι να γράφω συνεχώς ,να ζητώ να ζήσω από εσάς τα κτήνη .Τώρα ζητώ την αυστηρή καταδίκη σας καθάρματα

enantia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου