addthis

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Ρατσιστές να μου κάνετε συντονισμένα με του όλους ,τους όμοιους και να μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη

Ρατσιστές να μου κάνετε συντονισμένα με του όλους ,τους όμοιους και να μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας ταραχή  ψυχική οδύνη ,μπλοκάρισμα εκφοβισμό ,έχετε από το περασμένο Σάββατο ,οργανωμένα που με βασανίσετε συστηματικά ,γεια τελική εξόντωση .εκφοβισμό διακοπές λογαριασμού σελίδας και χιλιάδες .εισέτι ψυχρή εκτελεστές με πλύση εγκέφαλου και τις συνεχόμενες επανωτά μέρες,με έχετε διαλύσει καθάρματα.στην φυλακή όλοι η αρμόδιοι και η υπεύθυνη που οχη δεν ήταν ανίκανη ,ήταν το σχέδιο μέσο εντολέα να με εξοντώσετε καθάρματα?

δδδ

32

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου