addthis

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας πριν από ένα περίπου λεπτό «Πρακτικές ναζι φασισμου, προκαλούν την αηδία» στην διαδικτυακη μου εμπειρια? +++++++++++++------------------------ Τέλος Αρκετά εάν είχατε λίγο αξιοπρέπεια έπρεπε τώρα να είχατε φύγει ,είναι ντροπή και νιώθω ενοχή που συμμετείχα με εσάς τους φασίστες εγκληματίες δολοφόνους μέρα νύχτα, τέλος από εμένα ?

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
πριν από ένα περίπου λεπτό
«Πρακτικές ναζι φασισμου, προκαλούν την αηδία» στην διαδικτυακη μου εμπειρια?
+++++++++++++------------------------
Τέλος Αρκετά εάν είχατε λίγο αξιοπρέπεια έπρεπε τώρα να είχατε φύγει ,είναι ντροπή και νιώθω ενοχή που συμμετείχα με εσάς τους φασίστες εγκληματίες δολοφόνους μέρα νύχτα, τέλος από εμένα ?

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
πριν από ένα περίπου λεπτό
«Πρακτικές ναζι φασισμου, προκαλούν την αηδία» στην διαδικτυακη μου εμπειρια?
+++++++++++++------------------------
Τέλος Αρκετά εάν είχατε λίγο αξιοπρέπεια έπρεπε τώρα να είχατε φύγει ,είναι ντροπή και νιώθω ενοχή που συμμετείχα με εσάς τους φασίστες εγκληματίες δολοφόνους μέρα νύχτα, τέλος από εμένα ?

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου