addthis

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ρατσιστές Ντροπή σας Επίλυση προβλήματος θέλετε εσείς, που είχατε το θράσος ξημερώματα να με μπλοκάρετε και να θέλετε με βίαιο τρόπο να σας απαντήσω?

Ρατσιστές Ντροπή σας Επίλυση προβλήματος θέλετε εσείς που είχατε το θράσος ξημερώματα να με μπλοκάρετε και να θέλετε με βίαιο τρόπο να σας απαντήσω Ρατσιστές Ντροπή σας δεν έχετε καθόλου φιλότιμο ξημερώματα μου κάνατε  μπλοκάρισμα και επιμένατε να σας δώσω με βίαιο τρόπο απάντηση σε ότι εσείς νομίζετε. Με πιο δικαίωμα κάνετε φασισμό ρατσιστές,δεν χρειάζεται τίποτα.Αυτά τα καθάρματα που με βασανίζουν τόσα χρόνια Γιατί συνεχίζετε να με  μεταπείσετε με βίαιο και άναρχο τρόπο,κάνετε κατάχρηση κακούργημα με τα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια,ηλεκτρονική παρενόχληση.Επιτέλους ας βρεθεί ο κάποιος που θα σταματήσει αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,5 χρόνος είναι ντροπή γεια όλη την ανθρωπότητα .Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ταραχή ψυχική οδύνη κάθε λεπτό μέσα στο σπίτι μου .Με πιο δικαίωμα εκτελείτε αυτό το φασιστικό κακούργημα κατά εμού και τις οικογένειας   μου.Να φύγετε από κοντά μου από την σελίδα,μου κάνετε δολοφονική επίθεση με τον τρόπο και την συχνότητα δεν αντέχει ο ανθρώπους.Ζητώ την καταδίκη σας,όχι να εκδικηθώ αλλά να σωθώ να γλυτώσω από τον ναζί φασισμό.Χούντα ζήσαμε αυτά τα τα κτηνώδη  δεν τα συνάντησα ποτέ στα 60 χρόνια μου Και ήρθατε εσείς εγκληματίες να με πεθάνετε καθάρματα

epilisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου