addthis

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος και δεν μπορεί κανέναν να μου αφαίρεση τα προσωπικά δικαιώματα . Mark Zuckerberg σε εκτίμησα σας σεβάστηκα όλους και εσείς με φτάσατε σε κρίσιμες καταστάσεις.Δεν θα αναφερθώ λεπτομερώς .Ζητώ την δίωξη παντός υπευθύνου και την καταδίκη τους .Σαν ηθικός αυτουργός είσαι εσύ ,διότι

 

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες.

Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος και δεν μπορεί κανέναν να μου αφαίρεση τα προσωπικά δικαιώματα . Mark Zuckerberg σε εκτίμησα σας σεβάστηκα όλους και εσείς με φτάσατε σε κρίσιμες καταστάσεις.Δεν θα αναφερθώ λεπτομερώς .Ζητώ την δίωξη παντός υπευθύνου και την καταδίκη τους .Σαν ηθικός αυτουργός είσαι εσύ ,διότι γνώριζες τα πάντα αλλά δεν έκανε τίποτα,μόνο ψέμα και υποκρισία έσατταν χωρίς ανθρωπιά αισθήματα .Ζητώ να φύγουν όλοι από την σελίδα που την κατάντησαν κολαστήριο τόσα χρόνια.Τέρμα ζητώ να επανόρθωσης όλες τοις ανομίες που έκαναν τα κτήνη μετά εντολέα για καλυτέρα αποτελέσματα Εάν το έκαναν σε εσάς τι θα είχατε κάνη,ντροπή σε όλους

Φωτογραφία του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.

Φωτογραφία του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · πριν από 7 λεπτά ·

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου