addthis

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Λέγε ρε μαλακα αληταρία ποιος είσαι εσύ τσόγλανε που προσπαθείς να μου αφαίρεσης την ζωή ,λέγε ρατσιστή ,πρόστυχε, από που ρε κάθαρμα πηρές το δικαίωμα ,να προσπαθώ να με εξόντωσης κάθαρμα Λέγε ρε ρατσιστή βρομιάρη ,ποιος ρε πουσταρα εγκληματία διεφθαρμένο κολ.,οπεδο και κάνης αυτά.Σε καταγγέλλω και σε αναφέρω στο facebook που γνωρίζει τα πάντα και προσπαθεί να πατήσει επί πτωμάτων γεια να κάνη αυτό που θέλει Κάνης κατάχρηση στην προσωπική μου σελίδα,στο σπίτι μου ,με παρενοχλεί με ηλεκτρονική παρενόχληση,ναζί καψόνια και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Λέγε ρε μαλακα αληταρία ποιος είσαι εσύ τσόγλανε που προσπαθείς να μου αφαίρεσης την ζωή ,λέγε ρατσιστή ,πρόστυχε, από που ρε κάθαρμα πηρές το δικαίωμα ,να προσπαθώ να με εξόντωσης κάθαρμα Λέγε ρε ρατσιστή βρομιάρη ,ποιος ρε πουσταρα εγκληματία διεφθαρμένο κολ.,οπεδο και κάνης αυτά.Σε καταγγέλλω και σε αναφέρω στο  facebook που γνωρίζει τα πάντα και  προσπαθεί να πατήσει επί πτωμάτων γεια να κάνη αυτό που θέλει Κάνης κατάχρηση στην προσωπική μου σελίδα,στο σπίτι μου ,με παρενοχλεί με ηλεκτρονική παρενόχληση,ναζί καψόνια και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου