addthis

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Προς Anonymous: έχω την τιμή να σας ενημερώσω ότι όταν στέλνετε ανάρτηση ,προσπαθεί να τις εξαφανίσουν η να τις καταστρέφουν. Η του facebook ομάδα βοήθεια και φυσικά ο κάθε αρμόδιος και υπεύθυνος.Με βασανίζουν 5 χρόνο μέρα νύχτα με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια .με έχουν καταδικάσει στην κυριολεξία σε 3250 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό υποτίμηση τις νοημοσύνης και κάθε τι απάνθρωπο.Είναι αδίστακτη ικανή γεια τα πάντα ,φτάνοντας και σε άκρες κατάστασης οπ η αυτοκτονία ,με πλύση εγκεφάλου και με απάνθρωπα βασανιστήρια που όχου κράτηση 47 μέρες ,με ν βασάνιζαν, να μου δώσουν τον καθοδικό ID Αφού προηγούμενος έκανα εικονική αποσύνδεση .Μου είχαν μπλοκάρω ότι υπάρχει στο διαδίκτυο ,μαζί με mail. τελικά με έστειλαν στην εντατική .Συνεχίζουν μέρα νύχτα απειλώντας την σωματική ακεραιότητα .Είχαν έτοιμη φόρμα να υπογράψω να μου κάνουν φρόνιμα .μου μπλόκαραν σελίδα χωρίς λόγο και μετά από τον αποκλεισμό 30 μέρες άσος και παραπάνω ο έπρεπε να κάνω δήλωση μετάνοιας, να υποκύψω ο στα καθάρματα.είναι χιλιάδες εκλύσεις γραμμένες και στάθηκαν ανίκανη να κάνουν κάτι να σταματήσουν αυτήν την κτηνωδία ευχαριστώ

τρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου