addthis

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

με πιο δικαίωμα μπαίνεις στην σελίδα και καθορίζεις τις αναρτήσεις.Τώρα κατάστρεψες Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Γιατί καθορίζεις και καταστρέφεις τις σελίδες ,Ποιος νομός το γραφή ότι μπορείς να κάνη τραμπουκισμό κατάχρηση φασισμό 3250 μέρες κόλαση ,δήλωση μετάνοιας .Ψευδή καταδίκη με χωρίς κανένα

με πιο δικαίωμα μπαίνεις στην σελίδα και καθορίζεις τις αναρτήσεις.Τώρα κατάστρεψες   Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  Γιατί καθορίζεις και καταστρέφεις τις σελίδες ,Ποιος νομός το γραφή ότι μπορείς να κάνη τραμπουκισμό κατάχρηση φασισμό 3250 μέρες κόλαση ,δήλωση μετάνοιας .Ψευδή καταδίκη με χωρίς κανένα στοιχείο πάντα ψευδή .Με πιο δικαίωμα με παρενοχλείς ηλεκτρονικά μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου κάθαρμα .Ποιος σου είπε ότι θα καθορίζεις την άψη μου φασίστα και θα κάνης βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Φύγε από την σελίδα είναι προσωπική ,δεν είναι μπουρνέλα και ούτε κωλοχανείο να μπουκάρουν τα καθάρματα η τραμπούκοι και να λεηλατούν τα πάντα .Μάιν έχετε κάνη μεγάλο καταστροφές και κοινωνικές και σωματικές και γενικά έχετε καταχραστή το όνομα μου .Σας καταδικάζω καθάρματα και σας συνιστώ να μην ξαναενοχλήσετε το σπίτι μου την οικογένεια μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου