addthis

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ποτέ ούτε 1 λεπτό δεν μου σταθήκατε σαν χρήστη του facebook ,συνεχώς πρόστυχο και αν Άνδρο ,βασανισμό Αρκετά δειλοί ρατσιστές προσπαθείτε να είναι πάντα η κεφαλίδα λαλημένοι από άλλες αναρτήσεις.Τέρμα αμύνομαι γιατί με όλα αυτά που μου κάνετε ,είναι χρονοβόρα και επίπονα .Πράγμα που εσείς έχετε στο σχέδιο εξόντωσης.Ούτε 1 λεπτό δεν σταθήκατε απέναντι μου σαν facebook. ο σκοπός σας είναι η τελική εξόντωση μου?Τα λόγια και τις λέξης γεια το θα ,ήταν γεια έμενα βασανισμός Με βασανίζουν σας να εμέ ζώο..Να φυγά από που από το σπίτι ου ,που κάνετε συνεχώς ηλεκτρονική παρενόχληση,και χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Δεν σεβαστήκατε τίποτα ,τι λέτε εσείς είναι λάθος αυτά που έγραψα?

Ποτέ ούτε 1 λεπτό δεν μου σταθήκατε σαν χρήστη του facebook ,συνεχώς πρόστυχο και αν Άνδρο ,βασανισμό Αρκετά δειλοί ρατσιστές προσπαθείτε να είναι πάντα η κεφαλίδα  λαλημένοι από άλλες αναρτήσεις.Τέρμα αμύνομαι γιατί με όλα αυτά που μου κάνετε ,είναι χρονοβόρα και επίπονα .Πράγμα που εσείς έχετε στο σχέδιο εξόντωσης.Ούτε 1 λεπτό δεν σταθήκατε απέναντι μου σαν facebook. ο σκοπός σας είναι η τελική εξόντωση μου?Τα λόγια και τις  λέξης γεια το θα ,ήταν γεια έμενα βασανισμός Με βασανίζουν σας να εμέ ζώο..Να φυγά από που από το σπίτι ου ,που κάνετε συνεχώς  ηλεκτρονική παρενόχληση,και χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Δεν σεβαστήκατε τίποτα ,τι λέτε εσείς  είναι λάθος αυτά που έγραψα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου