addthis

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Intermediate Mic ThalassisBill Gates (fans) 4 Ιανουαρίου 2012 Από σελίδα Bill Gates (fans) κοινοποιισα ανάρτηση από το άλμπουμ Bill Gates μια παρόμοιας ,απάνθρωποι κτηνωδία ,τότε με αμέτρητες μέρες φυλακή και μπλοκάρισμα τα πάντα μέχρι και σήμερα .Αυτή είναι η υποτιθέμενη ομάδα και βοήθεια του facebook.και συνεχίζουν η αρμόδιοι να κάνουν την ιδία και χειρότερη κτηνωδία?

Intermediate Mic ThalassisBill Gates (fans)

4 Ιανουαρίου 2012

Bill .Καλημέρα, καλή χρονία!
Κοιτάτε η δυπροσοπη που φτανουν η ομαδα και Βοιθεια .μας μοστραρουν και αφηνουν του biil και τις Melinda.,2 Άνθρωποι που είναι πραγματική άνθρωποι και σώζουν ανθρώπινες ζωές . Η Ομαδα και η Βοιθεια είναι απάνθρωποι και σε βαθμό κατάχρησης ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Ρωτάτε έμενα τη μου κάνουν όταν προσπαθώ να πατήσω ένα μου αρέσει.και άπονο σε αυτό το θέμα έχουν συνεχώς πρω...τοφανές γεια όλα τα χρονικά σελίδες γεια ώρες .Μου έχουν τώρα και πριν τελείωση ο χρόνος.κάνη του χρηστού τα πάθη στη πραγματικότητα.Εκτός τα καψώνια με τους αριθμούς γεια αν μου αρέσει ,που κρατούσε ώρες χωρίς τελειωμό όταν προσπαθούσες πάλη 14 μέρες αποκλεισμό γεια μηνύματα σε ξένους.Που είμαστε συνεχώς στο θέμα σελιδας Biil που επι και εξαφανηζαν και μου μπλοκάριζαν κάθε χρήση στον υπολογιστή. Πριν από μέρες με το θέμα αυτό 150 αποκλεισμό και μπλοκάριζαν σελίδες και 2 φορές αποσύνδεσης βασανιστήρια. Μετά που τα έγραψα γεια το μου αρέσει στην εικόνα με φόρτωσαν με ύλες 200 μέρες αποκλεισμό γευτώ ήθελα το μου αρέσει από σελίδες του Biil Gates.φαίνετε το μίσος με τον τρόπο αυτό αρχικά 4 μέρες και μετά 7 και τώρα συνέχεια 30 μέρες αποκλεισμό συν30 συν 30
Δείτε περισσότερα

Δεν μου αρέσει · · Κοινοποιήστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου