addthis

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος και κτηνωδίας από τους αρμόδιο και υπόλογο του facebook.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ: ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟ  ΤΟΥ FACEBOOK:
Σταματώ κάθε σελίδα αρκετά μου προσφέρατε το 2013.2012.2011.2010 κάνοντας ατομική κατάχρηση καταπάτηση κτηνωδία,σε βαθμό κακουργήματος.Τα χιλιάδες βίαια ναζί φασιστικά ατομικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια, τις 3250 μέρες μπλοκάρισμα μια κόλαση Το 2014 δεν θα σας επιτρέψω να συνεχίσετε,την κτηνωδία ,είμαι άνθρωπος και όχι κτήνος Έχω τα ατομικά δικαιώματα μου που εσείς καταχραστήκατε .Σταματώ κάθε δραστηριότητα σελίδας και δεν θόλο καμία παρενόχληση από εσάς? Σεβαστείτε σταματήστε την βία την κτηνωδία κανίβαλοι?
Σταματώ κάθε σελίδα αρκετά μου προσφέρατε το 2013.2012.2011.2010 κάνοντας ατομική κατάχρηση καταπάτηση κτηνωδία,σε βαθμό κακουργήματος.Τα χιλιάδες βίαια ναζί φασιστικά ατομικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια, τις 3250 μέρες μπλοκάρισμα μια κόλαση Το 2014 δεν θα σας επιτρέψω να συνεχίσετε,την κτηνωδία ,είμαι άνθρωπος και όχι κτήνος Έχω τα ατομικά δικαιώματα μου που εσείς καταχραστήκατε .Σταματώ κάθε δραστηριότητα σελίδας και δεν θόλο καμία παρενόχληση από εσάς? Σεβαστείτε σταματήστε την βία την κτηνωδία κανιβαλισμό?

καν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου