addthis

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Μονολογούμε με απορία για αυτήν την απάνθρωπη κτηνωδία, Ξέχασαν ότι είμαστε άνθρωποι και όχι σκλάβοι,μετοχές η μάρκες γεια την ρουλέτα.Εμείς είμαστε που σας άτομα αποτελούμε το σύνολο Είμαι άνθρωπος και έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή, θέλω να ζήσω στην κοινωνία,που μου φέρεστε σαν να υπάρχει καθεστώς

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Μονολογούμε με απορία για αυτήν την απάνθρωπη κτηνωδία, Ξέχασαν ότι είμαστε άνθρωποι και όχι σκλάβοι,μετοχές η μάρκες γεια την ρουλέτα.Εμείς είμαστε που σας άτομα αποτελούμε το σύνολο Είμαι άνθρωπος και έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή, θέλω να ζήσω στην κοινωνία,που μου φέρεστε σαν να υπάρχει καθεστώς παλαιότερων χρονών,την στιγμή που μια αμάδα από εσάς μέσο mail έχετε ονομάσει την σελίδα κολαστήριο Υπάρχει που εσείς δίστιχος με έχετε στήλη με τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανι...στήρια πολλές φορές σε τελική φάση εξόντωσης.Υπάρχει και Θεία Δίκη που βλέπει τις αδικοπραξίες που κάνετε Συνεχώς κρύβεστε και κάνετε ότι το χειρότερο και απάνθρωπο Τώρα να φύγετε όλοι η παρανομούντες που συμμετείχαν σε αυτήν την εγκληματική ενέργεια τόσα χρόνια ,και πάντα με τις ευλογιές του αρμόδιου και υπόλογου του facebook. Μπορείς μου γράψεις με πιο δικαίωμα με παρεμποδίζεις στις ρυθμίσεις στην σελίδα μου,είναι το σπίτι μου ανάγωγε και με παρενοχλείτε μέρα νύχτα.Αίσχος και ντροπή γεια αυτό το απάνθρωπο κατάντημα .Είναι πρέπων να φέρεστε με τέτοια κτηνωδία τόσα χρόνια.Να πάτε να τα κάνετε αυτά τα βίαια τα εκβιαστικά στο σπίτι σας ??Δείτε περισσότερα

Μονολογούμε με απορία για αυτήν την απάνθρωπη κτηνωδία, Ξέχασαν ότι είμαστε άνθρωποι και όχι σκλάβοι,μετοχές η μάρκες γεια την ρουλέτα.Εμείς είμαστε που σας άτομα αποτελούμε το σύνολο   Είμαι άνθρωπος και έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή, θέλω να ζήσω στην κοινωνία,που μου φέρεστε σαν να υπάρχει καθεστώς παλαιότερων χρονών,την στιγμή που μια  αμάδα από εσάς μέσο mail έχετε ονομάσει την σελίδα κολαστήριο  Υπάρχει που εσείς δίστιχος με έχετε στήλη με τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια πολλές φορές σε τελική  φάση εξόντωσης.Υπάρχει και Θεία Δίκη που βλέπει τις αδικοπραξίες  που κάνετε  Συνεχώς κρύβεστε και κάνετε ότι το χειρότερο και απάνθρωπο Τώρα να φύγετε όλοι η παρανομούντες που συμμετείχαν σε αυτήν την εγκληματική ενέργεια τόσα χρόνια ,και πάντα με τις ευλογιές του αρμόδιου και υπόλογου του facebook.  Μπορείς μου γράψεις με πιο δικαίωμα με  παρεμποδίζεις στις ρυθμίσεις στην σελίδα μου,είναι το σπίτι μου ανάγωγε και με παρενοχλείτε μέρα νύχτα.Αίσχος και ντροπή γεια αυτό το απάνθρωπο κατάντημα .Είναι πρέπων να φέρεστε με τέτοια κτηνωδία τόσα χρόνια.Να πάτε να τα κάνετε αυτά τα βίαια τα εκβιαστικά στο σπίτι σας ??

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · πριν από λίγα δευτερόλεπτα ·

(9) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου