addthis

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Αρκετά μου πρόσφεραν ότι πιο απάνθρωπο και κτηνώδες με τα χειρότερα εκδικητικά ναζί βασανιστήρια προσωπικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Δεν αξίζει πλέον πια να ασχοληθείς καν μαζί τους ,που ο σκοπός τους ήταν η τελική εξόντωση μου μέχρι τελικής εξόντωσης τα κτήνη τα καθάρματα??

Αρκετά μου πρόσφεραν ότι πιο απάνθρωπο και κτηνώδες με τα χειρότερα εκδικητικά ναζί βασανιστήρια προσωπικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Δεν αξίζει πλέον πια να ασχοληθείς καν μαζί τους ,που ο σκοπός τους ήταν η τελική εξόντωση μου μέχρι τελικής .Χιλιάδες φορές έκανα έκλυσης ,μα κανένας δεν στάθηκε ικανός να κάνη κάτι να σταματήσει αυτή η εγκληματική θανατηφόρα οργανωμένη ,ίσως και μέσο εντολέα ,από ενημέρωση εισαγγελέα. Το έγκλημα ήταν οργανωμένο,δεν αξίζουν κακία λέξη χαρακτηρισμού ας χαρακτηριστούν μονή τους.Στην εικόνα είναι η ψύχη μου,που δεν είναι πρόστυχη και γεμάτο βασανισμό και υποκρισία.Δεν θα ήθελα να βρίσκομαι ακόμα στην κατάσταση ,λόγο τις εγκληματικής ενέργειας που άσκησαν οι κάθε υπεύθυνη.Αλλά βλέπετε ότι είσαι υποχρεωμένος να είσαι γραμμένος τουλάχιστον στις πιο γνώστες καταστάσεις.Δεν έχω κάτι ούτε μίσησα ποτέ κανένα,απλά εσάς σας βλέπω σαν η αδίστακτοι εκτελεστές με το γάντι?Να φύγετε όλοι σας καθάρματα βασανιστές από την σελίδα ,υπάρχουν και νόμοι που τα καταδικάζουν όλα αυτά τα κτηνώδη .Και πολύ θα ήθελα να σας στείλουν στην δικαιοσύνη και στην φυλακή που αυτή είναι η θέση σας….???

καρδι

Αυτό μαρτύρα την κτηνωδία και το αιμοβόρο μίσος που ασκούσαν με ηλεκτρονική παρενόχληση,και χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά προσωπικά βασανιστήρια…?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου