addthis

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

9 Αυγουστου 2012 Αφαιρούν σελίδες από τα ιστολογια Ντροπή που σημάνει ότι έχετε πάθει ανοσία ,παθαίνοντας κρίσις πανικού ,διότι αυτά που κάνετε είναι απροσάρμοστα,απάνθρωπα και κτηνώδη

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

9 Αυγουστου 2012 Αφαιρούν σελίδες από τα ιστολογια Ντροπή που σημάνει ότι έχετε πάθει ανοσία ,παθαίνοντας κρίσις πανικού ,διότι αυτά που κάνετε είναι απροσάρμοστα,απάνθρωπα και κτηνώδη .Είναι κρίμα να υπάρχει τέτοια κακιά και μίσος. Μου φέρεστε με αντιπαλότητα ,και κτηνωδία ,που ποτέ δεν μου φερθήκατε φιλικά, σαν χρήστης του facebook που είμαι γραμμένος?

9 Αυγουστου  2012 Αφαιρούν σελίδες από τα ιστολογια Ντροπή που σημάνει ότι έχετε πάθει ανοσία ,παθαίνοντας κρίσις πανικού ,διότι αυτά που κάνετε είναι απροσάρμοστα,απάνθρωπα και κτηνώδη .Είναι κρίμα να υπάρχει τέτοια κακιά και μίσος. Μου φέρεστε με αντιπαλότητα ,και κτηνωδία ,που ποτέ δεν μου φερθήκατε φιλικά, σαν χρήστης του facebook που είμαι γραμμένος?

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · πριν από λίγα δευτερόλεπτα ·

(19) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου