addthis

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Mark σε καταγγέλλω γεια απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά εμού ,πρέπει να ντρέπεσαι ,γεια όλα αυτά τα απάνθρωπα,βασανιστήρια και τις 3250 μέρες κόλαση

 

Mark σε καταγγέλλω γεια απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά εμού ,πρέπει να ντρέπεσαι ,γεια όλα αυτά τα απάνθρωπα,βασανιστήρια και τις 3250 μέρες κόλαση υποτιμώντας τσαλαπατώντας την υπόληψη μου και κάθε τι ατομικό .Σας σεβάστηκα ,και εσείς προσπαθούσατε να με εξοντώσετε που ήσουν υπεύθυνος και γνώριζες τα πάντα .Δείξατε εσκεμμένη ανικανότητα Ζητώ την διαγραφή μου,είμαι άνθρωπος και προσπαθώ να ζήσω με εσάς τα καθάρματα,κτην.Ζητώ ηθική ικανοποίηση και αποζημίωση όλον αυτόν τον εγκληματών που μου έχετε προξενήσει σοβαρά προβλήματα. πρώτα εσένα και συνεχεία τους βασανιστές ,που ήταν στο πόστο αυτό Μετά από μακροχρόνια κατάσταση κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με ναζί φασιστικά ,γεια χιλιάδες ώρες ,μια κτηνωδία χωρίς κανένα προηγούμενο ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια .Ένια μια απάνθρωποι εγκληματική ενέργεια μετατρέποντας την σελίδα σωστό κολαστήριο,κάνοντας απάνθρωπα ατομικά βασανιστήρια.Καταγελώ κάθε υπεύθυνο στο πόστο αυτό ,που επί χρόνια δεν έκανε τίποτα να σταματήσει αυτήν την πρόστυχη κτηνωδία Μι ικανότητα να κάνη κάτι μετά από χιλιάδες εκλύσεις.Είναι καθαρά δολοφονική μακροχρόνια απόπειρα  αυτό που κάνετε χρόνια ,προσπαθώντας ,χιλιάδες φορές ημερησίως με ομαδικά βασανιστήρια.Ντροπή σας ναζί βασανιστές,ζητώ την δίωξη σας και στην φυλακή ,γεια τα κακουργήματα καθάρματα,αίσχος είμαι άνθρωπος και όχι ομόλογο η σκουπίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου