addthis

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Σεβαστείτε τους χρήστες του facebook φυσικά και έμενα που με έχετε βασανίσει απάνθρωπα.Πρέπει να ντρέπεστε που τα έχετε Βάλη μαζί μου .Είμαι στο διαδίκτυο πάλα χρόνια είμαι 60 χρονών τέτοια κτηνωδία δεν συνάντησα ποτέ ούτε το https://www.facebook.com/groups/252527218991/

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειαςhttps://www.facebook.com/groups/252527218991/
Σεβαστείτε τους χρήστες του facebook φυσικά και έμενα που με έχετε βασανίσει απάνθρωπα.Πρέπει να ντρέπεστε που τα έχετε Βάλη μαζί μου .Είμαι στο διαδίκτυο πάλα χρόνια είμαι 60 χρονών τέτοια κτηνωδία δεν συνάντησα ποτέ ούτε το παραμικρό .http://photomihalis.blogspot.gr/2014/01/facebook-60.html#links σείς απάνθρωποι κτήνη ναζί φασίστες βασανιστές ,δεν Πάι άλλο με έχετε βασανίσει με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με κτηνωδία και με... μίσος 3250 μέρες μπλοκάρισμα καψώνια λεκτικούς με χιλιάδες ώρες βασανισμού μέχρι τελικής εξόντωσης.Γιατί τόσο μέσος και ανικανότητα να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία Όλα αυτά που μου έχετε κάνη είναι εγκληματική δολοφονική ενέργεια;Μου προξενήσατε αλλεπάλληλα σοβαρά προβλήματα,σε σημείο που είναι ανεπανόρθωτα .Καρδιολογικά που μου εντείνουν την προσοχή ότι δεν είμαι για πολύ .Είναι επόμενο διότι εάν Βαλε τις ώρες που είναι 24 ώρες, συνεχόμενα με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου καθάρματα.και Βάλης ένα μέσο όρο ώρες μέρες ενός χρήστη ,αντιστοιχεί περίπου ότι με βασανίζετε 50 με 70 χρόνια ,στην συχνότητα που εγκληματείτε ασταμάτητα .Είναι ντροπή σας σας σεβάστηκα σας σέβομαι και συνεχίζετε να προσπαθείτε να με αποτελειώσετε αίσχος καθάρματα.Στο εξής δεν θέλω κα;μ ια μα καμία παρενόχληση .Σας καταγελώ όλους που συμμετέχετε σε αυτό το κολαστήριο που έχετε καταντήσω ην σελίδα.Άτομα του facebook από ομάδες μου γράφουν ότι έχετε δίκιο ,γνωρίζουμε τι περνάτε αλλά δεν μπορούμε ν α κάνουμε κάτι ,διότι υπογραφούμε την απόλυση μας.Μαρκ η ντροπή και ευθύνη όλη είναι δική σου διότι πάντα γνώριζες τα κτηνώδη βασανιστήρια και ποτέ δεν έκανες τίποτα να σταματήσουν αυτά τα εγκληματικά βασανιστήρια ,Ζητώ την καταδίκη σας ,αποκατάσταση ψυχικής οδύνης τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω όσα χρόνια μου απέμειναν.?Δείτε περισσότερα

https://www.facebook.com/groups/252527218991/
Σεβαστείτε τους χρήστες του facebook φυσικά και έμενα που με έχετε βασανίσει απάνθρωπα.Πρέπει να ντρέπεστε που τα έχετε Βάλη μαζί μου .Είμαι στο διαδίκτυο πάλα χρόνια είμαι 60 χρονών τέτοια κτηνωδία δεν συνάντησα ποτέ ούτε το παραμικρό .http://photomihalis.blogspot.gr/2014/01/facebook-60.html#links σείς απάνθρωποι κτήνη ναζί φασίστες βασανιστές ,δεν Πάι άλλο με έχετε βασανίσει με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με κτηνωδία και με μίσος 3250 μέρες μπλοκάρισμα καψώνια λεκτικούς με χιλιάδες ώρες βασανισμού μέχρι τελικής εξόντωσης.Γιατί τόσο μέσος και ανικανότητα να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία Όλα αυτά που μου έχετε κάνη είναι εγκληματική δολοφονική ενέργεια;Μου προξενήσατε αλλεπάλληλα σοβαρά προβλήματα,σε σημείο που είναι ανεπανόρθωτα .Καρδιολογικά που μου εντείνουν την προσοχή ότι δεν είμαι για πολύ .Είναι επόμενο διότι εάν Βαλε τις ώρες που είναι 24 ώρες, συνεχόμενα με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου καθάρματα.και Βάλης ένα μέσο όρο ώρες μέρες ενός χρήστη ,αντιστοιχεί περίπου ότι με βασανίζετε 50 με 70 χρόνια ,στην συχνότητα που εγκληματείτε ασταμάτητα .Είναι ντροπή σας σας σεβάστηκα σας σέβομαι και συνεχίζετε να προσπαθείτε να με αποτελειώσετε αίσχος καθάρματα.Στο εξής δεν θέλω κα;μ ια μα καμία παρενόχληση .Σας καταγελώ όλους που συμμετέχετε σε αυτό το κολαστήριο που έχετε καταντήσω ην σελίδα.Άτομα του facebook από ομάδες μου γράφουν ότι έχετε δίκιο ,γνωρίζουμε τι περνάτε αλλά δεν μπορούμε ν α κάνουμε κάτι ,διότι υπογραφούμε την απόλυση μας.Μαρκ η ντροπή και ευθύνη όλη είναι δική σου διότι πάντα γνώριζες τα κτηνώδη βασανιστήρια και ποτέ δεν έκανες τίποτα να σταματήσουν αυτά τα εγκληματικά βασανιστήρια ,Ζητώ την καταδίκη σας ,αποκατάσταση ψυχικής οδύνης τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω όσα χρόνια μου απέμειναν.?

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου