addthis

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Σας σεβάστηκα και προσπαθήσατε να με εξοντώσετε με χιλιάδες γνωστά σε όλου ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια τώρα ζητώ την διαγραφή μου διότι έχω αξιοπρέπεια που εσείς εξευτελίσατε υποτιμήσατε και καταπατήσατε μειώνοντας την νοημοσύνη μου Κτηνώδη κατάσταση κατά στο άτομο μου, με πρόστυχα ναζιστικά και φασιστικά βασανιστήρια.Δεν έχω κανένα πρόβλημα από καν ένα ,το πρόβλημα το

Σας σεβάστηκα και προσπαθήσατε να με εξοντώσετε με χιλιάδες γνωστά σε όλου ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια τώρα ζητώ την διαγραφή μου διότι έχω αξιοπρέπεια που εσείς εξευτελίσατε υποτιμήσατε και καταπατήσατε μειώνοντας την νοημοσύνη μου Κτηνώδη κατάσταση κατά στο άτομο μου, με πρόστυχα ναζιστικά και φασιστικά βασανιστήρια.Δεν έχω κανένα πρόβλημα από καν ένα ,το πρόβλημα το έχετε εσείς και δυστυχώς με μίσος και κτηνωδία με έχετε τόσα χρόνια,χω ρις ν α βρεθεί ο αρμόδιος και ανίκανος τόσα χρόνια να κάνη κάτι να φύγουν τα βρομοσκυλα Αυτά που παρουσιάζονται όπως θέλουν χωρίς ποτέ να δώσου κανένα στοιχείο.Είσαστε συνυπεύθυνη και υπόλογοι διότι ,τους παρέχετε συγκάλυψη και παροχή ασυλίας ντροπή γεια όλη την ανθρωπότητα αυτή η την ίδια κατά εμού με 3250 μέρες   με πρόστυχο απάνθρωπο βασανισμό?

https://www.facebook.com/safety/

εεεεεεε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου