addthis

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Με τρόπο αυτό που χρησιμοποιούν με παρουσιάζουν και μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι ζώο .Ποιος ο λόγος να τραβιέμαι στην κυριολεξία ,με Βασανισμούς κτηνωδία και κάθε τι καταχρηστικό και παράνομο.Ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέσα στο σπίτι μου με βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια.Θέλετε να με μπλοκάρετε πάντα με ψευδη παραπτώματα ,κανένα ενδιαφέρον από έμενα ,δεν είμαι μεροκάματο ούτε με τα ποσοστά .

Με   τρόπο αυτό που χρησιμοποιούν με παρουσιάζουν  και μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι ζώο .Ποιος ο λόγος να τραβιέμαι στην κυριολεξία ,με Βασανισμούς κτηνωδία και κάθε τι καταχρηστικό και παράνομο.Ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέσα στο σπίτι μου με βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια.Θέλετε να με μπλοκάρετε πάντα με ψευδη παραπτώματα ,κανένα ενδιαφέρον από έμενα ,δεν είμαι μεροκάματο ούτε με τα ποσοστά .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου