addthis

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Εάν το θεωρείτε σωστό το όλο αυτό απάνθρωπο και κτηνώδες τρόπο που συμπεριφέρεστε απέναντι μου συνεχίστε.Είναι μια κανονίδια ένα ανελέητο μίσος με τάσης τελικής εξόντωσης κατά εμού για 4 χρόνο μέρα νύχτα με αμέτρητες χιλιάδες ηλεκτρονικές παρενόχλησης ,με ομαδικά βίαια οργανωμένα ψυχοσωματικά βασανιστήρια και ότι κτηνωδία ,κανιβαλισμός υπάρχει./Με καταδιώκετε σαν τον χειρότερο εγκληματία ,προσπαθώντας να υποτιμάτε την αξιοπρέπεια; μου και την νοημοσύνη μου .Μ,ου έχετε προξενήσει σοβαρά κινητικά πρόβλημα ,κοινωνική διασπορά ψεύδους κατηγορώντας σε όλο το διαδίκτυο.Είσαστε δολοφονεί με το γάντι προσπαθώντας να με στείλετε ,η να μού κάνετε με την πλύση εγκεφάλου ναζί αυτοκτονία,να

Εάν το θεωρείτε σωστό το όλο αυτό απάνθρωπο και κτηνώδες τρόπο που συμπεριφέρεστε απέναντι μου συνεχίστε.Είναι μια κανονίδια ένα ανελέητο μίσος  με τάσης τελικής εξόντωσης κατά εμού για 4 χρόνο μέρα νύχτα με αμέτρητες χιλιάδες ηλεκτρονικές παρενόχλησης ,με ομαδικά βίαια οργανωμένα ψυχοσωματικά βασανιστήρια και ότι κτηνωδία ,κανιβαλισμός υπάρχει./Με καταδιώκετε σαν τον χειρότερο εγκληματία ,προσπαθώντας να υποτιμάτε την αξιοπρέπεια; μου και την νοημοσύνη μου .Μ,ου έχετε προξενήσει σοβαρά κινητικά πρόβλημα ,κοινωνική διασπορά ψεύδους κατηγορώντας σε όλο το διαδίκτυο.Είσαστε δολοφονεί με το γάντι προσπαθώντας να με στείλετε ,η να μού κάνετε με την πλύση εγκεφάλου ναζί αυτοκτονία,να γλυτώσω από εσάς τα καθάρματα .Κατήγορο το ίδιο το facebook και κάθε αρμόδιο ανίκανο να κάνη κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Ζητώ ηθική ικανοποίηση που με έχετε τυράννησε μέσα στο σπίτι μ ου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου με ψυχική οδύνη ,κατάχρηση οικιακής γαλήνης.Σε αναλόγια με τις ώρες και το χρόνο ξεπερνάτε από ένα μέσο χρηστή τα 71 χρόνια βασανιστήρια Έχετε καταντήσει κατά λεγόμενα σας την σελίδα κολαστήριο που την γνωρίζουν πολύ από εσάς,με 3250 μέρες τυραννία μπλοκάρισμα αποκλεισμό ψυχολογικό πόλεμο να κάνω δήλωση μετάνοιας ότι έκανα παράπτωμα χάρις να γνωρίζω τίποτα.Δεν ήχο προσωπικά με κανένα ,πώς εσείς έχετε τέτοια κτηνωδία δεν μπορώ να το καταλάβω Ο ίδιος ο Mark Zuckerberg γνωρίζει τα πάντα από την αρχή και ενημερώνετε μέσο κοινής ομάδας γεια τα πάντα .Ποτέ δεν έκανε τίποτα .λυπάμαι γιατί είσαστε πραγματικά γεια λύπηση στην κατάσταση που βρισκόσαστε .ζητώ την ποινική δίωξη σας και κάθε τι που μου στερήσατε ακόμα και το περπάτημα να τα πληρώσετε όλα γιατί δεν ήσαστε άνθρωποι,ανήκετε σε Άλο πλανήτη με καθάρματα?

1402030_649656195086229_555343507_o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου