addthis

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Το βρόμικο και κτηνώδες πρόβλημα το δημιουργείτε εσείς προσπαθώντας οργανωμένα να κάνετε ναζιστικά βασανιστήρια,φασίστες .Έχετε τόσα χρόνια σας έκανα κάποιο πρόβλημα ασχολήθηκα με τα προσωπικά σας Γιατί λοιπόν μου έχετε κάνη αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Όλα με ψευδή κατηγορία και με εικονικές καταστάσεις προσπαθείτε να με έχετε μέρα

Το βρόμικο και κτηνώδες πρόβλημα το δημιουργείτε εσείς προσπαθώντας οργανωμένα να κάνετε ναζιστικά βασανιστήρια,φασίστες .Έχετε τόσα χρόνια σας έκανα κάποιο πρόβλημα ασχολήθηκα με τα προσωπικά σας Γιατί λοιπόν μου έχετε κάνη αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Όλα με ψευδή κατηγορία και με εικονικές  καταστάσεις προσπαθείτε να με έχετε μέρα νύχτα ,στο κολαστήριο που έχετε καταντήσει την σελίδα Ο εισαγγελέας χρειάζου αλά εσείς καθάρματα βρωμιάρηδες ,έχετε κρυφτεί στα βρόμικα μονοπάτια τις εγκληματική ομαδικής μεταχείρισης με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Δώστε μου το όνομα τις αμάδας τον αριθμό τις ομάδας ,και ένα mail γεια να επικονίαση ο εισαγγελέας.Μια μήνυση μου ζητούν  και βάση αυτόν θα αρχίσει ο εισαγγελέας που με ενημέρωσε ότι υπαρχή και εντολέας ,που σας τροφοδοτεί, και μετά είναι θέμα δικό τους .Αλλά εσείς όχι μόνο δεν μου δώσατε ποτέ κανένα στοιχείο με βασανίζετε από πανό ,με μεγάλη κτηνωδία και απάνθρωπη  βίαια συμπεριφορά  Όχι ρε δεν είμαι κτήμα κανενός και ούτε με έχει ενοχλη κανένας τραμπούκοι παλιάνθρωποι ντροπή σας διεφθαρμένη . λόγο αποστάσεως χρειάζονται άλλες διαδικασίες η οποίες θα γίνουν μετά και θα αναλάβετε εσείς μέσο νομικής οδού γεια την κτηνωδία και την εγκληματική απόπειρα κατά εμού μέχρι τελική εξόντωσης καθάρματα διαβολεμένα .?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου