addthis

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

https://www.facebook.com/security Αντιμετωπίζω ένα σοβαρό θέμα κατάχρηση ζωής και θανάτου με βασανίζουν 4χρονο

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

https://www.facebook.com/security
Αντιμετωπίζω ένα σοβαρό θέμα κατάχρηση ζωής και θανάτου με βασανίζουν 4χρονο ομάδα και βοήθεια ,με την συγκάλυψη του facebook.το γιατί είναι ότι γνωρίζει το f/b α πάντα και δεν έκανε ποτέ κάτι .Με βασανίζουν με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια προκαλώντας μεγάλα προβλήματα.με κράτους συνεχεία καψώνι μέχρι και 47 μέρες.Μου κώνους μέρα νύχτα ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου δημιουργώντας ταραχή και ψυχική οδύνη,τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Με έχουν καταδίκασα ,μπλοκάρισμα καψώνια φυλακή σκέτη με 3250 μέρες χωρίς λόγο πάντα.Για να πάρω την σελίδα μου ζητούν να κανό δήλωση μετάνοιας.Χιλιάδες ώρες αλύπητα.Ενημερώνω ομάδα του Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook ,συνεχώς τίποτα με στέλνουν στο Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας ,καθημερινά δεν λειτουργώ τίποτα από το 2010 ένα ψέμα ένα τίποτα μια κοροϊδία.Με κυνηγούς συνεχεία με φόρμα άτιμη να υπογράψω να μου κάνουν φρόνιμα ,γράφοντας καθημερινά στους τοίχους .Μου μπλοκάρουν τα πάντα και γενικά τα ότι έχει να κάνη με κατάχρηση μια κόλαση Με αδιαφορία και πλήρη ανικανότητα να κάνουν η αρμόδιοι κάτι .Παντού ψέμα εκφοβισμό υποκρισία Ο ίδιος γνώριζε τα πάντα.Δεν έχω με κανένα τίποτα πρόβλημα σέβομαι την κατάσταση και τυρό τους νομούς.ποτέ δεν μου φερθήκανε σαν χρηστή του Facebook με έχουν φτάσει σε άσχημη κινητικότητα.είναι βασανιστές.ζητώ την δίωξη τους και την φυλάκιση τους γεια τα κτηνώδη βασανιστήρια.

Facebook Security

To provide you with the information you need to protect your information both on and off Facebook.

Σελίδα: Αρέσει σε 7.557.373 άτομα

(11) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου