addthis

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Σταματησα μονος μου χθες διοτι είναι ικανη γεια τα παντα και αμεσος βγαλανε τα ναζι βασανηστιρια; με λεκτικους .ζητω την καταδικη τους

 

Σταματησα μονος μου χθες διοτι είναι ικανη γεια τα παντα και αμεσος βγαλανε τα ναζι βασανηστιρια; με λεκτικους .ζητω την καταδικη τους
Έχασα κάθε ιδέα αξιοπρεπείας και ανθρωπισμού β.Είναι όλα και γεια όλους προγραμματισμένα Εάν δεν σταματήσετε ωνα μου κάνετε ναζιστικά βασανιστήρια και να μου γράφετε προσβλητικά συνθήματα ,γεια να μου κάνε φρόνημα καθάρματα να
Αυτή η σελίδα είναι πλέον μια Σελίδα ----------ς
Με εκβιαζουν 4 χρονο ολο και χειρτοτερα γεια τους περισιτερους οτι να συμφονισο σε υβριστικο και απειλειτικο κειμενο γεια εμενα ---------Αυτή η σελίδα είναι πλέον μια Σελίδα -----------------------------------Αν πιστεύετε ότι η κατηγορία της Σελίδας σας είναι λάθος, ενημερώστε μας. Αποδοχή και κλείσιμο η Δεν είναι σωστό Μπορειτε να καταλαβετε και να κρινετε το τι σκοπο εχουν και με κοινιγουν και με βασανηζουν χρονια ,και θελουν να υπογραψω φορμα ετιμη εαν δεν τους κανο τυα κεφια ,θα με εξοντοσουν Σας καταγγελο γεια αυτο στον εισαγκελεα και ζητω την ποινικξη διοξη σας Κ

Σταματησα μονος μου χθες διοτι είναι ικανη γεια τα παντα και αμεσος βγαλανε τα νμαζι βασανηστιρια; με λεκτικους .ζητω την καταδικη τους
Έχασα κάθε ιδέα αξιοπρεπείας και ανθρωπισμού β.Είναι όλα και γεια όλους προγραμματισμένα Εάν δεν σταματήσετε ωνα μου κάνετε ναζιστικά βασανιστήρια και να μου γράφετε προσβλητικά συνθήματα ,γεια να μου κάνε φρόνημα καθάρματα να
 Αυτή η σελίδα είναι πλέον μια Σελίδα ----------ς
 Με εκβιαζουν 4 χρονο ολο και χειρτοτερα γεια τους περισιτερους οτι να συμφονισο σε υβριστικο και απειλειτικο κειμενο γεια εμενα ---------Αυτή η σελίδα είναι πλέον μια Σελίδα -----------------------------------Αν πιστεύετε ότι η κατηγορία της Σελίδας σας είναι λάθος, ενημερώστε μας. Αποδοχή και κλείσιμο η Δεν είναι σωστό Μπορειτε να καταλαβετε και να κρινετε το τι σκοπο εχουν και με κοινιγουν και με βασανηζουν χρονια ,και θελουν να υπογραψω φορμα ετιμη εαν δεν τους κανο τυα κεφια ,θα με εξοντοσουν Σας καταγγερλο γεια αυτο στον εισαγκελεα και ζητω την ποινικξη διοξη σας Κ

(6) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου