addthis

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

θρασύδειλε διπρόσωπη διαφθορά .Ρε ανόητε είσαι γλοιώδης και μας περνάς γεια ,τι προσπαθείς ρε κάθαρμα να κάνης παρουσιάζοντας τον Bill

Μην γίνεσαι  ηλίθιος θρασύδειλε  διπρόσωπη διαφθορά .Ρε ανόητε είσαι γλοιώδης και μας περνάς γεια μαλακες ,τι προσπαθείς ρε κάθαρμα να κάνης παρουσιάζοντας τον Bill .Τόσα χρόνια μου έχετε κάνη βασανιστήρια που έκανα ανάρτηση του η ένα απλό μου αρέσει  και την εξαφανίζατε.Τον πέρασες σας τα μούτρα σας .Τον μισείτε όπως συμπεριφέρεστε με μίσος και κτηνωδία .Μην τολμήσεις αλήτη διπρόσωπη φασίστες και ξανακάνεις αυτό ντροπή σου ρε γλοιώδη.Πόσες μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισμα ,καψώνια με λεκτικούς μου έχετε κάνη ναζί βασανιστή .Τον κυνηγάτε όταν κανό ανάρτηση με μανία και μίσος Κοιτά την εικόνα αυτή ανά από τα χιλιάδες μπλοκαρίσματα που μου κάνετε όταν κανό ανάρτηση .Και γενικά ότι έχει να κάνη με κάθε δικό του Microsoft,window και γενικα μου κάνετε καψώνια Εικόνα από αρχείο που επαρχεία ,σε 1 μέρα μου είχατε επιβάλει περίπου 400 φυλακή ,απαγόρευση να αναρτήσω υπό περιορισμό και χιλιάδες ναζί λεκτικούς Μην με ξανά παρενοχλήσετε καθάρματα Οι άνθρωποι αυτή σώζουν ζωές συνανθρώπων ,και εσείς βασανίζετε ανθρώπους φασίστες εγκληματίες βασανιστές Ντροπή σας ρε τόσο θρασύτητα .

bill 4-1-12

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου