addthis

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Σταματώ την σελίδα γεια όλους ,όλοι προσπαθούσατε να κάνετε την δουλεία τους κανένας από τους χρήστες δεν ενδιαφέρθηκε ούτε μια καλημέρα ούτε ένα μου αρέσει από τις χιλιάδες φορές Καταγγέλλω τον υπεύθυνο του facebook γεια την ανικανότητα 4 χρόνο να με βασανίζουν αλύπητα ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.και 3150 μέρες μπλοκάρισμα ντροπής χωρίς κανένα λόγο .Μέχρι δήλωση μετάνοιας τα καθάρματα Έχω γράψει χιλιάδες φορές .με έχουν γράψει κανονικά Καλά δεν έχετε καθόλου ανθρώπινο ένστιχτο τόσο κτήνη ήσαστε τόσο καθάρματα ,ναζί βασανιστές.Είπαμε ότι είμαι άνθρωπος καθάρματα

Σταματώ την σελίδα γεια όλους ,όλοι κητουσατε να κάνετε την δουλεία σας κανένας από τους χρήστες δεν ενδιαφέρθηκε ούτε μια καλημέρα  ουτε κατα την εγγραφη στην αποδοχη στην αρχη στην σελιδα Καταγγέλλω τον υπεύθυνο του facebook γεια 4 χρόνο να με βασανίζουν αλύπητα ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.και 3150 μέρες μπλοκάρισμα ντροπής χωρίς κανένα λόγο .Μέχρι δήλωση μετάνοιας  Έχω γράψει χιλιάδες φορές .με έχουν γράψει κανονικά Καλά δεν έχετε καθόλου ανθρώπινο ένστιχτο Είπαμε ότι είμαι άνθρωπος Έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο γιατί ,ήθελες να τα έκαναν αυτά στο σπίτι σου .λέγε τι θα έκανες αλά τόσα χρόνια Πιστεύω καπια στιγμή θα τα πληρώσετε όλα αυτά τα κτηνώδη και τα απάνθρωπα,φτάνοντας στα άκρα και φέρνοντας ,σε ασχημη τερματικη κατασταση.Ζητώ και κάνο έκλυση σε όλο το διαδίκτυο να βρεθούν φορείς γεια την κτηνωδία που μου κάνουν  ομάδα βοήθεια μαζί και κάθε αρμόδιος του facebook.Είναι ρατσιστές με τις συνεχόμενες εγκληματικές πράξης .Ζητώ την καταδίκη τους,.Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε γεια τα τόσα κτηνώδη και απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
ρρρρρφή2ήDDDφήelas_lysteJrrrrrrSρρρρρφήΣφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου