addthis

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

δεν γίνετε άλλο συνεχεία στην εντατική να με επαναφέρουν και εσείς κτήνη να με βασανίζετε .όχι θόλο να ζήσω και όχι να με στέλνετε με τας ναζί βασανιστήρια τον φασισμό την πρόστυχη καίω άνυδροι πράξη μα τα μέλι .Είμαι άνθρωπος καθάρματα και θόλο να ζήσω .Μου έχετε κάνη μεγάλο κακό.Με ρωτούν τι γίνετε πού σε κάνουν έτσι μέχρι και εισαγγελέας ήρθε μετά το κάλεσμα τον ιατρών .Τι να τους γράψω ,ότι είναι η βασανιστές του facebook ,ντροπή να φτάσω σε αυτό το σημείο.δεν είχα και δεν Εχ με κανένα τίποτα .δέσμευσης με κανένα είμαι μόνος μου με κανένα δεν έχω καμία σχέση .ήσαστε όλοι ο ένας να φαί τον Άλο .κάντε οπτή νομίζετε και μην με ξαναενοχλείτε .2 χρονιάς βρισκόμενες σε παραλυσία μετά πολλά ναζί καψώνια λεκτικούς πλύση εγκέφαλου ψυχική οδύνη .Ε δεν γενετές Άλο αίσχος απάνθρωποι είμαι άνθρωπος και με παραλύσατε εγκληματίες…..

παρασκευη 26

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου