addthis

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Μην προσπαθείτε να δικαιολογηθείτε ,σας έχω στήλη σε αρκετά καίρια σημεία,που δεν έχετε την τόλμη και την ανθρωπιά να παραδεχτείτε όλη αυτήν την στημένη σκηνοθεσία προβλήματος μου απάντησης μου.Σας έχω τονίσει κατά καιρούς ,ότι δεν θέλω ,ψεύτικες ενημέρωσης.και σε τελική σας έχω γράψει δεν θέλω καμία ενημέρωση .Μόνο να φτιάξετε την βίαιη και εγκληματική κατάσταση κατά εμού.Σε άλλα τα καίρια πόστα υπαρχή πρόβλημα.Δεν θέλω δικαιολογίες και ανόητες απαντήσεις Ζητώ να σταματήσετε τα φασίστηκα,βασανιστήρια .από προφάσεις και δικαιολογίες σας έχω μάθη και ούτε με ενδιαφέρει τι θα κάνετε .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω ,και ζητώ την καταδίκη σας γεια αποπήρα ανθρωποκτονίας ,ναι με τα οργανωμένα ναζί και με την πλύση εγκεφάλου εκεί με σπρώχνετε.είναι δύσκολο να σας επιτρέψω να κάνετε αυτό το κακούργημα .όλοι στην δικαιοσύνη

mailer-daemon@mx.facebook.com  μην στέλνετε τίποτα το μηχάνημα τι να καταλάβει

6 MYNHMA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου