addthis

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Σεβαστείτε τα ανθρωπινά δικαιώματα τον προσωπικότητα το άτομο μου με βασανίζουν 4 χρόνια.Γιατί ποιος είναι αυτός που ενεργοποιεί κανένας μέσα .Με βασανίζουν η του facebook χρόνια με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Θα αναγκαστώ την στιγμή που μάχομαι αμύνομαι γεια την ζωή μου.Άλλοι παραβίαση δεν έχει .θα βρεθείτε εκτός .Το θέμα μου ένια σοβαρό με αυτά τα κτήνη ομαδα και βοιθεια

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Σεβαστείτε τα ανθρωπινά δικαιώματα τον προσωπικότητα το άτομο μου με βασανίζουν 4 χρόνια.Γιατί ποιος είναι αυτός που ενεργοποιεί κανένας μέσα .Με βασανίζουν η του facebook χρόνια με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Θα αναγκαστώ την στιγμή που μάχομαι αμύνομαι γεια την ζωή μου.Άλλοι παραβίαση δεν έχει .θα βρεθείτε εκτός .Το θέμα μου ένια σοβαρό με αυτά τα κτήνη ομαδα και βοιθειαstop

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου