addthis

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

(20) Δεν νομίζω να έχεις την εντύπωση, να παραμείνω στάσιμος και αμίλητος βλάκα...με απειλής με βασανίζεις αλύπητα σαν τον χειρότερο εχθρό σου

 

Δεν νομίζω να έχεις την εντύπωση, να παραμείνω στάσιμος και αμίλητος βλάκα...με απειλής με βασανίζεις αλύπητα σνα τον χειρότερο εχθρό σου ανόητε.Θέλω να ζήσω ,θα αμυνθώ ,και όχι θα εκδικηθώ ούτε έχω κάτι μαζί σου σαν άνθρωπος.Κινδυνεύετε στην κατάσταση που με έχετε φέρει τα τόσα χρόνια.Είμαι άνθρωπος που ποτέ δεν μάλωσα δεν μίσησα, και ούτε έχω το παραμικρό με κανένα.Η κατάσταση μου ανόητε είναι σε άσχημη πορεία .Κάνετε εγκλήματα ρίχνετε την χαριστική βολή .Το τι είστε το γνωρίζετε πολύ καλά,δώστε ένας χαρακτηρισμό που σας αρμόζει .Είναι τόσα πολλά τα κρίματα που δεν υπάρχει λέξη να σας αποκαλέσουν.?

Δεν νομίζω να έχεις την εντύπωση, να παραμείνω στάσιμος και αμίλητος βλάκα...με απειλής με βασανίζεις αλύπητα σνα τον χειρότερο εχθρό σου ανόητε.Θέλω να ζήσω ,θα αμυνθώ ,και όχι θα εκδικηθώ ούτε έχω κάτι μαζί σου σαν άνθρωπος.Κινδυνεύετε στην κατάσταση που με έχετε φέρει τα τόσα χρόνια.Είμαι άνθρωπος που ποτέ δεν μάλωσα δεν μίσησα, και ούτε έχω το παραμικρό με κανένα.Η κατάσταση μου ανόητε είναι σε άσχημη πορεία .Κάνετε εγκλήματα ρίχνετε την χαριστική βολή .Το τι είστε το γνωρίζετε πολύ καλά,δώστε ένας χαρακτηρισμό που σας αρμόζει .Είναι τόσα πολλά τα κρίματα που δεν υπάρχει λέξη να σας αποκαλέσουν.?

(20) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου