addthis

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Ζητώ γεια πολλοστή φορά τα στοιχεία τις ομάδας το όνομα το mail και τον αριθμό τις ομάδας ,γεια να μπορεί να κινηθεί ο κάθε φορέας .Δεν το κάνατε ποτέ ,είσαστε τόσο κτηνάνθρωποι που δεν υπάρχει καμία τέτοια καλόφαγα.Γιατί ρε ανάγωγε από τις 31050 μέρες φυλακή κολαστήριο έχω κάνη ποτέ παράπτωμα.Όλα υνιά μπαμπέσικα και άνδρα φασίστες .Δεν μπορεί να αλωνίζετε και αλωνιστικά να μην δίνετε .Θα λογοδοτήσετε με την δικαιοσύνη γεια αυτά τα εγκλήματα που έχετε κάνη σε βάρος μου να παίζετε με τις ζωές μας Τελικά έχετε κάνη πολλά σε βάρος μου με χιλιάδες τρόπους .Είσαστε πρόστυχη διότι σκηνοθετείτε τα πάντα σε βάρος μου .Με ενημερώνουν την ψευδή διασπορά κακόφημων ειδήσεων γεια μένα.μς κυνηγάτε και σκηνοθετείτε τα πάντα κατά εμού. σχεδιάζοντας πολλά παράλογα και σας καταγελώ στο facebook, που είναι συνυπεύθυνο ,γνωρίζοντας τα πάντα και όχι δεν έκανε ποτέ τίποτα,σας συγκαλύπτει και σας παρέχει ασυλία .Δεν είμαι το διώξεων στην δικαιοσύνη κ

σας καταγελώ γιατί κάνατε μοντάζ παίρνοντας την εικόνα από κάτω κάνετε επιλογή και κάνετε ανάρτηση Ναι είσαστε κριολής και ικανή μέχρι την εξόντωση μου από το μίσος και την αδικία που προσαρμόζετε καθάρματα θέλετε η δεν θέλετε αυτόφωρο γεια δυσφήμιση και συκοφαντία γεια 4 χρόνο σας καταγελώ και ζητώ την καταδίκη σας και την ψυχική οδύνη ,θα μου πληρώσετε και όλα τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ντροπή σας τομάρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου