addthis

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Facebook

 

Θέλω να ζήσω ΖΗΤΩ ΤΗΝ διαγραφή μου διότι είμαι άνθρωπος σας σεβάστηκα και με ταπεινώσατε με την κτηνώδη καθημερινή συμπεριφορά ,με διαλύσατε με τα ναζί φασίστηκα .μου κάνατε κτηνώδη παραλυσία σε βαθμό καθήλωσης ,κλισμένος γεια χιλιάδες μέρες καθάρματα βασανιστήρια ,προσβάλατε τα ανθρώπινα δικαιώματα .Κατάχρηση με κτηνωδία και τα χιλιάδες κτηνώδη και απάνθρωπα κατά εμού.λείπαμε ήσασταν ανι8κανη και ,ο το μόνο που είχατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια.Το τι είσαστε το γνωρίζετε καλύτερα αίσχος γεια την ανθρωπότητα.Περά αυτού ζητώ την καταδίκη γεια ο9λα τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια σε βαθμό παραλυσίας .δώστε μονή σας τον χαρακτηρισμό που σας ταίριαζε καλύτερα

Θέλω να ζήσω ΖΗΤΩ ΤΗΝ διαγραφή μου διότι είμαι άνθρωπος σας σεβάστηκα και με ταπεινώσατε με την κτηνώδη καθημερινή συμπεριφορά ,με διαλύσατε με τα ναζί φασίστηκα .μου κάνατε κτηνώδη παραλυσία σε βαθμό καθήλωσης ,κλισμένος γεια χιλιάδες μέρες καθάρματα βασανιστήρια ,προσβάλατε τα ανθρώπινα δικαιώματα .Κατάχρηση με κτηνωδία και τα χιλιάδες κτηνώδη και απάνθρωπα κατά εμού.λείπαμε ήσασταν ανι8κανη και ,ο το μόνο που είχατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια.Το τι είσαστε το γνωρίζετε καλύτερα αίσχος γεια την ανθρωπότητα.Περά αυτού ζητώ την καταδίκη γεια ο9λα τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια σε βαθμό παραλυσίας .δώστε μονή σας τον χαρακτηρισμό που σας ταίριαζε καλύτερα

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό ·

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου