addthis

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

(10) Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Γιατί άραγε αυτός ο άνθρωπος να έχει κατά του συνάνθρωπου τόσο μεγάλο μίσος,τόσο υποκρισία και ψευτιά,άραγε γεια που βαδίζουμε.Πάντως καθόλου καλά,με αυτά τα απάνθρωπα με μπλοκάρισαν η απάνθρωπη ότι Γνωρίζετε τα άτομα στα οποία στέλνετε αιτήματα φιλίας; Πώς μπορούν και συντάσσουν αυτό το βρομερό κείμενο κατά εμού ,που μου έχουν προκαλέσει μεγάλο κακό.Και συνεχίζουν ανενόχλητη αυτήν την αδικία ,το μίσος την βρωμιά την κτηνωδία.Αυτά τα πρόστυχα έπρεπε να τους είχα φυλακή ,με τα τόσα που μου έχουν κάνη .Ζητώ να τους πάνε μαζί και η ίδιοι στην δικαιοσύνη.σινί ρατσιστές εγκληματίες καθάρματα .Μισούν και τον αέρα που αναπνέουμε .Δεν κάλεσα ποτέ κανένα ,αντιθέτου τους έχω ενημέρωση να μου αφαιρεθώ το δικαίωμα να μην μπορώ να κανό προσθήκη στους φίλους,ντροπή σας διεφθαρμένα καθάρματα ζητώ την τιμωρία σας ,γεια όλα τα εγκλήματα κατά εμού.Συνεχίζοντας με συνεχόμενες αποσύνδεσες ηλεκτρική παρενόχληση και χιλιάδες ρατσιστικά ναζί βασανίστρια

Safety centre | Facebook

www.facebook.com

Safety is a conversation and a responsibility we all share. Get to know how Facebook approaches safety, and learn about the tools and resources available to teens, parents and teachers.

Μου αρέσει! · · Να μην παρακολουθώ τη δημοσίευση · Κοινοποιήστε ·

(10) Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου