addthis

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Καλό το facebook και ζητώ την δίωξη σας ,παντελώς από το facebook.Η ζητώ από την δικαιοσύνη.Σας έχω ζήτηση που ποτέ δεν μου δώσατε των αριθμό τις ομάδας το όνομα και ένα mail επικοινωνίας ,να μπορώ να σε καταγγείλω στον εισαγγελέα η στο ηλεκτρονικό έγκλημα.Τώρα μου λένε χωρίς τα στοιχεία αυτά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα .Θα σας διώξω παντού ,γεια αυτήν την δολοφονική ,εγκληματική ,ρατσιστική επίθεση μέχρι θανάτου Ναι με τα ναζί βασανιστήρια μου έχετε κάνη ,μεγάλο πρόβλημα Καλό και το facerbook που δεν έκανε τίποτα μέχρι τώρα να αναλάβεις αυτήν την κτηνωδία .κατά ομάδας βοήθειας και κάθε υπεύθυνο.Αίσχος Είμαι άνθρωπος και είσαστε κτήνη ,τώρα να φύγουν αυτή η κλιμάτιζες και να αναλάβεις την υπεράσπιση μου,βάζοντας δικηγόρους,διότι είναι αδύνατον από εμέ λόγο απόστασης.

γρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου