addthis

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Τελικά αποδείξατε ότι όντος είσαστε όλα αυτά που σας έγραψα,με ακριβά σε όλους τους τομής.Δεν έχετε τίποτα να παρουσιάσετε σαν άνθρωποι.Είναι εξευτελισμός γεια την ανθρωπότητα να υπάρχουν τέτοια πρόστυχα και κακόβουλα.Τι προσπαθείτε να κάνετε τι νομίζετε ότι κάνατε,μια ανούσια.Συνεχίζετε το καψώνι την ηλεκτρονική παρενόχληση τον φασισμό τον εκφοβισμό,και την άδικη και αισχρή κατηγορία.Σελίδα που είχα να ανοίξω καιρό ,κάναμε αλλαγή κωδικού και άμεσος με ψευδή πρόστυχη κατηγορία ότι (Γνωρίζετε τα άτομα στα οποία στέλνετε αιτήματα φιλίας;)να σου γράψω ότι είσαι βλάκας,συμφωνώ.Πότε ανόητο κτήνος έστειλα αιτήματα φιλίας που έχω να στύλο μήνες .Τα δικά μου έστελνα και εκεί με μπλοκάρατε και φυλακίσατε με τον γνωστό εκβιαστικό ναζί φασιστικό τρόπο, με φυλακίσατε.Δεν ξέρετε ότι σας γίνετε ,έχετε τόσο κτηνωδία και μίσος και δεν ξέρετε που να την βάλετε Ζητώ την ποινική δίωξη σας γεια σάρια βασανιστριών σε βαθμό κακουργήματος με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια προκαλώντας πολλαπλά προβλήματα.Τώρα μου ζητάς καλοπεί στ 59 μου χρόνια,που ποτέ δεν επισκέφτηκα καμία υπηρεσία

Τελικά αποδείξατε ότι όντος είσαστε όλα αυτά που σας έγραψα,με ακριβά σε όλους τους τομής.Δεν έχετε τίποτα να παρουσιάσετε σαν άνθρωποι.Είναι εξευτελισμός γεια την ανθρωπότητα να υπάρχουν τέτοια πρόστυχα και κακόβουλα.Τι προσπαθείτε να κάνετε τι νομίζετε ότι κάνατε,μια ανούσια.Συνεχίζετε το καψώνι την ηλεκτρονική παρενόχληση τον φασισμό τον εκφοβισμό,και την άδικη και αισχρή κατηγορία.Σελίδα που είχα να ανοίξω καιρό ,κάναμε αλλαγή κωδικού και άμεσος με ψευδή πρόστυχη κατηγορία ότι (Γνωρίζετε τα άτομα στα οποία στέλνετε αιτήματα φιλίας;)να σου γράψω ότι είσαι βλάκας,συμφωνώ.Πότε ανόητο κτήνος έστειλα αιτήματα φιλίας που έχω να στύλο μήνες .Τα δικά μου έστελνα και εκεί με μπλοκάρατε και φυλακίσατε με τον γνωστό εκβιαστικό ναζί φασιστικό τρόπο, με φυλακίσατε.Δεν ξέρετε ότι σας γίνετε ,έχετε τόσο κτηνωδία και μίσος και δεν ξέρετε που να την βάλετε Ζητώ την ποινική δίωξη σας γεια σάρια βασανιστριών σε βαθμό κακουργήματος με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια προκαλώντας πολλαπλά προβλήματα.Τώρα μου ζητάς καλοπεί στ 59 μου χρόνια,που ποτέ δεν επισπεύτηκα καμία υπηρεσία γεια ανομία .Μόνο η χούντα έκανε αυτά που κάνετε εσείς.Μου ζητάς να παραδεχτώ ότι έκανα κάτι που δεν έκανα ποτέ .Μου βάζεις με εκβιαστικό και φασιστικό τρόπο να απαντώ ναι .Δηλαδή να Κάνο δήλωση μετάνοιας φύγε τσολκγλανενε βασανιστή .Σε καταγγείλω και ζητώ την αποζημίωση γεια όλα αυτά τα ψευδή και θανατηφόρα εγκλήματα κατά εμού .Ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα καθάρματα ικανή για τα πάντα

99ή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου