addthis

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

SOS Καταγγέλλω το facebook, ζητώντας να βρει όλους Τουν συνένοχους που συμμετέχον σε αυτήν ,την δολοφονική εξόντωση μου.Με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με έχουν ,κανί κακό .παραλυσία από τηε οργανωμένες και πολυήμερες ναζί κατάστασης Πλύση εγκεφάλου Τον εκφοβισμό τραμπουκισμό φίμωση μπλοκάρισμα γεια τα πάντα ζητώ το facebook ,που μπορεί να κάνη ότι θέλει στην κρίσι του Αλά να με δαμάσει κλίνοντας την αναπνοή ,δηλώνει αδυναμία κοινωνικής συμπεριφοράς .Είναι εγκληματικό αυτό που κάνετε κατά εμού,διότι δεν θα καθίσω να κλαφτώ ότι μου έχετε προξενήσει σοβαρές κατάστασης υγείας από το πολύ καψώνι,και ναζί φασιστικά λεκτικούς αριθμούς .3000 μέρες ντροπής facebook.με την πιο αθλία μεταχείριση που υπάρχει στον πλανήτη.

οι Mihalis Thalassis και Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας δημοσίευσαν στην ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook  Από ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Από Mihalis Thalassis
Εσύ ποιος νομίζεις ότι είσαι και μπορείς να ταπεινώνεις την υπόληψη του καθενός την αξία και αξιοπρέπεια .Δεν είμαι τις σειράς που με όχτε κατάταξη ,αλλά το ίδιο είναι γεια εσάς.Είναι κατάχρηση να ταπείνωνες εμέ και να υποτιμάς τιε γνώσης μου και την αξιοκρατία μου .Κ
Καταγγέλλω το facebook, ζητώντας να βρει όλους Τουν συνένοχους που συμμετέχον σε αυτήν ,την δολοφονική εξόντωση μου.Με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με έχουν ,κανί κακό .παραλυσία από τηε οργανωμένες και πολυήμερες ναζί κατάστασης Πλύση εγκεφάλου Τον εκφοβισμό τραμπουκισμό φίμωση μπλοκάρισμα γεια τα πάντα ζητώ το facebook ,που μπορεί να κάνη ότι θέλει στην κρίσι του Αλά να με δαμάσει κλίνοντας την αναπνοή ,δηλώνει αδυναμία κοινωνικής συμπεριφοράς .Είναι εγκληματικό αυτό που κάνετε κατά εμού,διότι δεν θα καθίσω να κλαφτώ ότι μου έχετε προξενήσει σοβαρές κατάστασης υγείας από το πολύ καψώνι,και ναζί φασιστικά λεκτικούς αριθμούς .3000 μέρες ντροπής facebook.με την πιο αθλία μεταχείριση που υπάρχει στον πλανήτη.Με εχουν σας δουλο και μου υποτιμουν την νοιμοσυνη την αξιοπρεπεια και καθε τι προσοπικο .Με κινικατε 4 χρονο ντροπη σας σημερα ειχατε συνεργασια με αλη ομαδα .Γνοριζης τα παντα τα βασανηστηρια που μου εχουν κανη με την συκγαλιψη και την παροχη ασιλιας.Αυτο που κανετε ειναι εγκλημαΕσύ ποιος νομίζεις ότι είσαι και μπορείς να ταπεινώνεις την υπόληψη του καθενός την αξία και αξιοπρέπεια .Δεν είμαι τις σειράς που με όχτε κατάταξη ,αλλά το ίδιο είναι γεια εσάς.Είναι κατάχρηση να ταπείνωνες εμέ και να υποτιμάς τιε γνώσης μου και την αξιοκρατία μου .Και να μου επιβάλεις 3081 μέρες φυλακή ντροπής και πρόστυχης συμπεριφοράς .Δεν Εχ φτάσει σε δικαστήριο .το ποινικό μητρώο είναι πεντακάθαρο .Υπηρέτησα την πατρίδα μου 30 μήνες δύσκολους ,με χούντα ,και μετά χούντα.Σε επίλεκτο σώμα και σε σοβαρή και υπεύθυνη ιδιότητα .Δεν είχα ούτε μια μέρα κράτηση,μέσα στην 30μηνη ζούγκλα .Και μου έρχεσαι εσείς ανόητε να μου κάνης αυτά τα πρόστυχα και προσβλητικά,απαράδεκτο και καταδικαστέο.Τι να σας γράψω ,εσείς θέλετε σκάβουν και αμαθής και να κάνετε ότι πρόστυχο υπαρχή.Μου έχετε κάνη 4 χρόνο βασανιστήρια του χρηστού τα πάθη.Δεν αξίζει να γράφο σε αυτά τα αναίτια και άσχετα από όλες τις φάσης τους τραμπούκους και βασανιστές.είναι άδικο και το άδικο δεν συγχωράτε.Από έμενα προσωπικά δεν έχω με κανέναν τίποτα.Έχω με της εγκληματικές και επίπονες πράξης,που από το πολύ καψώνι ναζί σύστημα ,έχω πάθη σοβαρά προβλήματα .παραλυσία από την ατέλειωτες μέρες και νύκτες μα βασανιστήρια και ηλεκτρονική παρενόχληση.τι άλλο να γράψω κάτι που το έχω γράψει χιλιάδες φορές,που με την σειρά σας με γράφετε και εσείς αλά δεν τα λαβαίνω.Εάν νομίζετε ότι ήσαστε άνθρωποι μόνο σε εν κύκλο μερικών ατόμων,γεια τους όλους εμάς είσαστε ρατσιστές.και όλα αυτά που γνωρίζετε καλύτερα εσείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου