addthis

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Έχετε ξεπεράσει τα όρια κάθε ανθρώπινης αξιοπρέπειας και σεβασμού .Είναι τροπή σας να μου κάνετε όλα αυτά τα βασανιστήρια μέρα νύχτα .τα πάντα είναι γνωστά ,και συνεχίζετε να συγκαλύπτετε την ομάδα βοήθεια στο πρόστυχο τραμπουκισμό φασησμο κτηνωδία κατά εμού με κτηνωδία με σκοπό την εξόντωση μου.Είναι κτηνωδία η ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ψυχική οδύνη και πολλά αλά προβλήματα σας καταγγέλλω γεια κτηνωδία,και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με πλύση εγκεφάλου και όλα τα απάνθρωπα Η Χρήστες που έχουν κάνη την διαφήμιση να αναλάβουν να πάρουν από την σελίδα μου .όσο γεια την ομάδα την καταγελώ διότι συνεχίζει με πρόστυχο τρόπου τους τραμπουκισμούς κατά εμού.Επιτέλους δεν μπορείτε να καταλάβετε,ατό κάνετε κατάχρηση και εγκλήματα καταγγέλλω το facebook γεια την αδιαφορία που με βασανίζουν αλύπητα .Ζητώ να σταματήσει αυτή η κτηνωδία

Έχετε ξεπεράσει τα όρια κάθε ανθρώπινης  αξιοπρέπειας και σεβασμού .Είναι τροπή σας να μου κάνετε όλα αυτά τα βασανιστήρια μέρα νύχτα .τα πάντα είναι γνωστά ,και συνεχίζετε να συγκαλύπτετε την ομάδα βοήθεια στο πρόστυχο τραμπουκισμό φασησμο κτηνωδία κατά εμού με κτηνωδία με σκοπό την εξόντωση μου.Είναι κτηνωδία η ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ψυχική οδύνη και πολλά αλά προβλήματα σας καταγγέλλω γεια κτηνωδία,και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με πλύση εγκεφάλου και όλα τα απάνθρωπα Η Χρήστες που έχουν κάνη την διαφήμιση να αναλάβουν να πάρουν από την σελίδα μου .όσο γεια την ομάδα την καταγελώ διότι συνεχίζει με πρόστυχο τρόπου τους τραμπουκισμούς κατά εμού.Επιτέλους δεν μπορείτε να καταλάβετε,ατό κάνετε κατάχρηση και εγκλήματα καταγγέλλω το facebook γεια την αδιαφορία που με βασανίζουν αλύπητα .Ζητώ να σταματήσει αυτή η κτηνωδία255579_407868345940111_683396846_n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου