addthis

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

ζητώ την ποινικοί δίωξη του facebook,και παντός υπευθύνου σε αυτήν την εγκληματική πολύχρονη ενέργεια κατά εμού .να συληθούν και να αποδοθούν ευθύνες γεια την κτηνώδη και καταχρηστική συμπεριφορά με ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Προκαλώντας καταπάτηση κατάχρηση οικιακής ειρήνης ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια χιλιάδες ώρες.Δεν υποφέρονται άλλο προσπαθούν να με εξοντώσουν μου έχουν κάνη μεγάλο κακό .Δεν κράτησα ποτέ καμία κακιά κανένα μίσος και με εκδικούνται με εγκληματικό τρόπο παντού Είμαι γραμμένος στο facebook και σαν κατάσταση δεν έχω κανένα πρόβλημα.Με κυνηγούν μέχρι τελικής εξόντωσης.Είναι ικανοί γεια τα πάντα ζητώ να εξαφανιστούν από κοντά μου και να σταματήσουν τελείως αυτά τα ρατσιστικά,και τα κτηνώδη3080 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα αποκλεισμό και ναζί βασανιστήρια ,επί χιλιάδες ώρες .Με στέλνουν η αφιλότιμη στον ένα και μετά στον άλλον .Είναι όλα μια κοροϊδία .Σαν χρήστης είμαι Ερμαίος και με έχουν φέρει σε ακραίες καταστάσεις ,μέχρι 47 =μέρες βασανιστήρια μέρα νύχτα .Σε φτάνουν σε κατάσταση τελικής ,αυτοκτονία .Πλύση εγκεφάλου ,Ζητώ την προστασία μας διότι είναι αδίστακτη.

ζητώ την ποινικοί δίωξη του facebook,και παντός υπευθύνου σε αυτήν την εγκληματική πολύχρονη ενέργεια κατά εμού .να συληθούν και να αποδοθούν ευθύνες γεια την κτηνώδη και καταχρηστική συμπεριφορά με ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Προκαλώντας καταπάτηση κατάχρηση οικιακής ειρήνης ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια χιλιάδες ώρες.Δεν υποφέρονται άλλο προσπαθούν να με εξοντώσουν μου έχουν κάνη μεγάλο κακό .Δεν κράτησα ποτέ καμία κακιά κανένα μίσος και με εκδικούνται με εγκληματικό τρόπο παντού Είμαι γραμμένος στο facebook και σαν κατάσταση δεν έχω κανένα πρόβλημα.Με κυνηγούν μέχρι τελικής εξόντωσης.Είναι ικανοί γεια τα πάντα ζητώ να εξαφανιστούν από κοντά μου και να σταματήσουν τελείως αυτά τα ρατσιστικά,και τα κτηνώδη3080 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα αποκλεισμό και ναζί βασανιστήρια ,επί χιλιάδες ώρες .Με στέλνουν η αφιλότιμη στον ένα και μετά στον άλλον .Είναι όλα μια κοροϊδία .Σαν χρήστης είμαι Ερμαίος και με έχουν φέρει σε ακραίες καταστάσεις ,μέχρι 47 =μέρες βασανιστήρια μέρα νύχτα .Σε φτάνουν σε κατάσταση τελικής ,αυτοκτονία .Πλύση εγκεφάλου ,Ζητώ την προστασία μας διότι είναι αδίστακτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου